Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Älä älä älä. Irma itse totes, että olis kiva saada kukkia ja ku mä siitä sulle vinkkaa, ni käy näin :(

Ilkee ihminen!!!!

E. Ja se yllätys, minkä sun muna yritti mulle lahjoittaa - jäi laivaan.

Ahaa, jos se tuleekin mielihalusta se semmonen kukkien tarve. Se on asia erikseen.

Osaan olla ilkeäkin tarvittaessa, ehkä. Mutta mä en oo se, joka jättää täysin tahallisesti arvokkaat muistot taakseen. Se on jotain, mihin vain edustamasi lajike pystyy.

Joten, Kovaselle voikukat etupenkille ja takapenkin väliin taskusta putoavat rahat.

- - - Updated - - -

Tuubi AC3 conforttia tai vagisan voidetta? Ihan vaan heittelen ehdotuksia ilmaan täällä.

Todella hyviä ehdotuksia! Jos olis poikamies kyseessä, niin ehdottaisin ehkä myös Niveaa. Käy myös konekirjoitustaitoisille, käsirasvaksi. Tai muihin paikkoihin. Että ne napit sitten.. silleen.. on painalluskunnossa.

- - - Updated - - -

Vuoripurojen solina kuuluu jo...

Kertokaas nyt muillekin mitä siellä jaettu? Kuppaa?

No olihan siellä muna kädessä kokoajan. Mutta... loppu on vain enään historiaa.

Jouduin jopa painiin kummituskoiran munan takia! Dindy sai hetken rauhottua nurkassa, ku koitti viedä munan mun kädestä. Sit se kumminki siellä nurkassa yletty hiveleen tätä munaa ja hihitteli. Hieno reissu. :D

Jouduin jopa painiin kummituskoiran munan takia! Dindy sai hetken rauhottua nurkassa, ku koitti viedä munan mun kädestä. Sit se kumminki siellä nurkassa yletty hiveleen tätä munaa ja hihitteli. Hieno reissu. :D

Haha. Jo pelkkä tilanteen kuvittelu sai hymyilemään vaikka en aivan kärryillä vieläkään ole että mistä on ollut kyse.

Mua harmittaa kun missasin tuon. Monesti juuri noiden tilanteiden jälkeen alkaa väsyttään, mutta nyt olin tainnut nukahtaa jo ennen :( Oletan siis että nukuin, kun peli oli meneillään.

Noh, toivotaan että kummituskoira vetää munan esiin jatkossakin. Hyviä reissuja :D

Mua harmittaa kun missasin tuon. Monesti juuri noiden tilanteiden jälkeen alkaa väsyttään, mutta nyt olin tainnut nukahtaa jo ennen :( Oletan siis että nukuin, kun peli oli meneillään.

Noh, toivotaan että kummituskoira vetää munan esiin jatkossakin. Hyviä reissuja :D

Ihan mielellänihän minä. Peräänkuuluttaisin kuitenkin sisällön asianmukaista kohtelua. Etuoikeutettuja ovat he, jotka saavat lastin käsilleen. Tai voihan sitä näppärät napata muillakin ulokkeillaan aarteet talteen.

Huamenta huamenta, mä lähren kohta kotio ja sit jumppaileen. Nälkä on kohtuuton tässä vaiheessa päivää.

Lounaaksi oli muuten:

Janssoninkiusaus, ilman janssonia, janssonit oli korvattu good'ol'tsikenillä.

Jälkkärinä oli, uskokaa huviksenne: puolukkakiisseliä kermavaahdolla. Kuka saatanan perverssi ihminen edes keksii tuommosen kombon? Hyi, en syöny.

Tästä ilosta seurannut kuhmu on alkanut kivasti jo laskemaan. :D

Me oltiin Santsin kans vaan niin pieniä ja hiljasia, että onnistuttiin toimimaan salassa. Tämä kuitenkin tapahtu kesken illan, ennen diskoileen lähtöä.

Me oltiin Santsin kans vaan niin pieniä ja hiljasia, että onnistuttiin toimimaan salassa. Tämä kuitenkin tapahtu kesken illan, ennen diskoileen lähtöä.

Ja mä kyllä muistan nähneeni sielä Joxuzin tanssilattialla esittelemässä erittäin smootheja muuvsseja.

- - - Updated - - -

Eli välikuolema on ainoa selitys näkemättömyydelle.

- - - Updated - - -

Onko tuo Batman -villitys muuten jotain ihan teidän Mansesterilaisten omaa tuotantoa?

Voi höh. No on se selitys mikä tahansa, niin se on selitys!

Käsittääkseni en ottanut kuolemaa välissä. Mutta sekin on vain fakta. Faktahan ei välttämättä pidä edes paikkaansa, se on vain oletus perustuen omiin tai muiden oletuksiin.

Tästä päästään sitten siihen, että ette kai te munasta tanssilattialla jo tapellut Dindy ja Sanze. Oletin että se tapahtu hytissä. Herra Isä!

Ja mä kyllä muistan nähneeni sielä Joxuzin tanssilattialla esittelemässä erittäin smootheja muuvsseja.
Eli välikuolema on ainoa selitys näkemättömyydelle.
Onko tuo Batman -villitys muuten jotain ihan teidän Mansesterilaisten omaa tuotantoa?

Hyvät unenlahjat kaverilla, kun se silä hälinässä on torkutkin ottanut.
Meibi beibi. En mä tiedä ymmärretäänkö muualla niin hyvän päälle.

Voi höh. No on se selitys mikä tahansa, niin se on selitys!

Käsittääkseni en ottanut kuolemaa välissä. Mutta sekin on vain fakta. Faktahan ei välttämättä pidä edes paikkaansa, se on vain oletus perustuen omiin tai muiden oletuksiin.

Tästä päästään sitten siihen, että ette kai te munasta tanssilattialla jo tapellut Dindy ja Sanze. Oletin että se tapahtu hytissä. Herra Isä!

Ehei me missään tanssilattialla, kun ei Santsin kans ees diskoilemassa enää törmätty. Tämähän tapahtui jo sviitissä.

Ehei me missään tanssilattialla, kun ei Santsin kans ees diskoilemassa enää törmätty. Tämähän tapahtui jo sviitissä.
Aivan, enhän mää taas tota enään muistanut. Te näitte aikalailla vaan meno ja paluu kyydissä :D Josta hokasinkin, että...

Putin-setä on nyt hyvin hyvin vihainen!

Huvitti kun eilen jossain haastattelussa joku saksalainen esitelmöi että "pitää miettiä vaihtoehtoisia energiamuotoja jos venäjältä ei enää kaasua/öljyä tule"

Jos Vlad-setä päättää laittaa keskellä talvea kaasuhanat kiinni, niin keski-eurooppa on lievästi sanottuna vitunmoisessa kusessa :lol2:

Back
Ylös Bottom