Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei mun ois kyllä pullllllaa tehnytkää mieli.
Mitä mielesi halajaa?
Ei mulla ole enää mieleä.
Mä vähän ajattelin että voisin yrittää lopettaa muille turhan tiedon ja mielipiteiden suoltamisen foorumille 1000 viestin kohdalla.
En tarkoittanut Mieleä.
Mitäköhän me nyt keksittäis Irman päänmenoksi. Synttärimasennukseen? Täytyy laittaa taksilla S-joelle yllätys tulemaan.
Irma ei varmaa huomaa jos mä kirjotan ihan ihan pienellä, että lähetä sille kukkia.
Kukkia?
Tyypillisen naismainen lähestymistapa. Mä ajattelin niinku jotain ennemminkin kuten pullollinen taskulämmintä koskenkorvaa ja ilimajokelaisilta suojautumiseen tarvittavia välineitä. Terveystuotteita molemmat.
Tai sit voisin antaa sille munaa, niinku sullekin laivalla. Oho. Sanoinko mä sen ääneen?
Kyllä purkki Q10 toimii varmasti! Myös Apu-lehden vuosikerta ja kipukoukku vois olla oiva piristys.Mitäköhän me nyt keksittäis Irman päänmenoksi. Synttärimasennukseen? Täytyy laittaa taksilla S-joelle yllätys tulemaan.
Kyllä purkki Q10 toimii varmasti! Myös Apu-lehden vuosikerta ja kipukoukku vois olla oiva piristys.