Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiärettökös kuinka voi käydä, kun laittaa jääkaappiin valmiiksi kippoon evääksi lihapullat, riisin ja rehuja ja toisessa samanlaisessa kipossa säilyttää pelkkiä lihapullia ?

Noin 9tunnin kuluttua siihen on oiva tilaisuus.

- - - Updated - - -

Mä vähän ajattelin että voisin yrittää lopettaa muille turhan tiedon ja mielipiteiden suoltamisen foorumille 1000 viestin kohdalla.

Älä mökötä.

hot-girl-on-bike-3.webp

Jotenkin rauhallinen ja rento fiilis tänäaamuna, harmi vaan että töihin iltavuoroon lähteminen pilaa tänkin fiiliksen tunnin päästä. Niin vähän vaapäiviä että ei oikeen kerkee missään välissä rentoutumaan kunnolla.

Mun niskat on jumissa ja se jännitys heijastuu mulle päänsäryks ja seksi rentouttaisi lihaksia jolloin myös päänsärkyni poistuisi. Vaihtoehtoisesti voisin yrittää hankkia kodeiini pitoisia lääkkeitä, joita tarvitsisin myös selkääni, mutta epäilen että mulle ei määrättäs riittävän vahvoja, jos määrättäs ollenkaan.

Irma ei varmaa huomaa jos mä kirjotan ihan ihan pienellä, että lähetä sille kukkia.

Kukkia?

Tyypillisen naismainen lähestymistapa. Mä ajattelin niinku jotain ennemminkin kuten pullollinen taskulämmintä koskenkorvaa ja ilimajokelaisilta suojautumiseen tarvittavia välineitä. Terveystuotteita molemmat.

Tai sit voisin antaa sille munaa, niinku sullekin laivalla. Oho. Sanoinko mä sen ääneen?

Kukkia?

Tyypillisen naismainen lähestymistapa. Mä ajattelin niinku jotain ennemminkin kuten pullollinen taskulämmintä koskenkorvaa ja ilimajokelaisilta suojautumiseen tarvittavia välineitä. Terveystuotteita molemmat.

Tai sit voisin antaa sille munaa, niinku sullekin laivalla. Oho. Sanoinko mä sen ääneen?

Älä älä älä. Irma itse totes, että olis kiva saada kukkia ja ku mä siitä sulle vinkkaa, ni käy näin :(

Ilkee ihminen!!!!

E. Ja se yllätys, minkä sun muna yritti mulle lahjoittaa - jäi laivaan.

Back
Ylös Bottom