Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tai sitten laitat Kuu-ukkeliin päänsärky ja haet, helppoa. Ei varmaan löydy kuin joku 457 000 eri sairautta, joista on sitten helppo muiden oireiden kautta löytää se oikea.

Mutta jos kyseessä on vahvasti epäilemäni uniryyppääminen, kannattaa aamulla ottaa lääkkeeksi vaikka taskukossullinen. Jos helpottaa, case closed.

Huomenta suoli, hyvin pyyhkii!

Päänsäryn syyn on oltava aivokasvain.

Itseltäni löytyy ilmeisemmin paksu- tai peräsuolen syöpä. Ilmeisesti vasta esiasteella, koska oireilu on helpottunut.

Oli se vaiva kenellä mikä hyvänsä niin ottakaa aspiriinia tai pasimysiinia. Nautitaan oraalisesti.

#valtiosyöttäänuorillehuumeita

Kai sitten on tehnyt mieli edes oikeaa viskiä (skotlannista ja tietty mielellään single malttina) ?

- - - Updated - - -

Kyllä tuo taskukossukin aika hyvin toimii lääkkeenä vaivaan kuin vaivaan. Kusihätää sillä ei tosin saa parannettua. Testasin.

- - - Updated - - -

en Kossulla tosin.

- - - Updated - - -

Jos on peräsuolensyöpä, kannattaisko kokeilla tuo aspiriini anaalisesti ?

- - - Updated - - -

Ja vähän Bebanthenia ryppyreiän reunoille, niin jo talttuu syöpäkin.

Bepanthen, ulkoisesti. Kaikkonen määräs.

Mutta viskistä joo, maistuu myös blendatut. Tällä hetkellä avattuna (ja sen jälkeen uudelleen suljettuna) on ainakin Glenfiddichia (single malt) ja Cutty Sarkkia (blended). Janojuomaksi on avaamaton joku Ballantine's. Mutta mieliteko kohdentuu tällä hetkellä Jackiin. Sitä on joskus janojuomaksi imeskelty. Siitä alkoi tulemaan vaan niin voimakkaita aamupahoinvointi- ja päänsärkykohtauksia, että olen sittemmin jättänyt kietaisematta.

Eli,
a) mä olen eilen juonut niin paljon Jaskaa, etten muista sitä
b) mä olen eilen juonut liian vähän Jaskaa, ja nyt on niksxxxat.

En tiä perkele.

- - - Updated - - -

Pourpon.

- - - Updated - - -

En ole jonottamassa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014103018793298_uu.shtml

Huomenta!

Jumalauta kuntit, kyllä vuosi vuodelta nuo viikonloput menee aina vaan nopeammin. Poskionteloon on pesiytynyt musta surma.

- - - Updated - - -

Mun ei tee nyt ihmeemmin mieli väriviinoja, semmonen kolme tuntia ennen nauttimista huoneenlämpöön otettu Kosani vois toimia. Pitkä kaariryyppy, pullonsuusta.

- - - Updated - - -

Näyttääkö mun perse isolta. Sano että näyttää. Sä et vaan kehtaa sanoo.

Ja sitten vielä elämän todellisiin haasteisiin, milläs vitulla eväät muistais tuoda työmaalle asti. Ne jää AINA joko eteiseen, auton katolle, roskiksen päälle tai viimeistään tuonne parkkikselle työmaan pihaan.

Jaska on kyllä sellaista kuraa, että huh huh. Noh, makuasioitahan nämä. Vaikken itse en maissiviinasta erityisesti pidä, niin esim. Makers Mark ja Buffalo Trace ovat jo huomattavaa edistystä Jaskaan verrattuna.

Skotlantilaisista voidaan sitten keskustella tarkemmin vaikka useampi tunti (tai päivä). Taidankin illalla ottaa lämmikkeeksi pienet siivut vaikka Quarter Caskia, olihan tänään aamulla vähän viileämpi.

Suomalaiset tykkää/harrastaa jonottamista.
Pakko tonne on tänään mennä eläkeläisten tönittäväksi jos sais ilmaista kahvia.
Edes kupin kaks.
Pitää varmaan laittaa ainakin kyynärpää syndit.

Ai niin, meillä avautuu tänään täällä Porissakin uusi, maakunnan suurin kauppakeskus. Toivottavasti ei tuki liikennettä kotiin iltapäivällä, kun joudun ajamaan ohi.

- - - Updated - - -

^Saved by the Hippokampus

Joo, teillä Porissa jonotettiin satojen ihmisten voimalla ilmaista ämpäriä. Täälä jonotetaan kymmenien ihmisten voimalla euron kämmenpuhelimia, tänään taisi olla Applea jaossa. Huomenna Noksua ja lauantaina Samsunkia.

Hmm, ilmeisesti Johnyn naapurin taskuparkkeeraus onnistui yli odotusten, kun hän on jo näin torjantaina selvinnyt etellisperjantaista. Hi5, naapurille!

Ite arvon tässä, pitäskö mennä Kuudmäniin lounaalle. Tuskinpa menen, takareisikaaribaarissa on lihamureketta ja kirjolohta.

Miksiköhän oon heittäny violetin luomivärini pois? Nyt ois ollu käyttöä niin ois saanu mätsäävät silmät. Toisessa luomiväri jo valmiina... edessä hassunhauskat kaks päivää töissä!

Meneeköhän Marko avajaisiin?

- - - Updated - - -

Mullakin on ollu violettia luomiväriä, luomua. Tosin käytin sitä vain nenänpäässä kerran laivalla. Sillonkin taisin taskulämpimän Kosanin ja Jaskan voimalla vaeltaa. Erittäin erittäin humalassa olin, olinhan myös tanssilattialla.

Naapuri veti kässärillä taskuun. Tilanne oli todella sekava, viimeinen muistikuvani on jotenkin tuhruinen mutta silti rujolla tavalla kaunis.

Minä en keksi yhtäkään esinettä mitä jonottaisin. En oikeasti keksi. Luonto haraa vastaan.

- - - Updated - - -

Se on hyvän näköstä kun vanhemmalla viskin ystävällä on nenänpäässä luomua. Semmonen puolimätä mansikka.

Mä olen kerran jonottanut tunnin lippuja Olynpiastationille. Siellä esiintyi silloin AC/DC. Jouduin tyytymään istumapaikkaan takakaarteessa. Seuraavana kesänä pääsin jonottamatta Tampereelle permantopaikalle samaisen orkesterin keikalle. Vahinkosta viisastuneena laitoin kaverin jonottamaan. Olé!

Minä jonotan Silloin Tällöin herkullisella keskioluella täytettyä tuoppia: a-alueella.

- - - Updated - - -

Ehkä vähän tekisi mieli nousevana viikonloppuna käydä jonottamassa. Edellisestä kerrasta on kuitenkin pyörähtänyt jo useampi viikko.

Back
Ylös Bottom