Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Naissss... Aluskalsarit, pitsiset, sexykkäät. Namimaiskis. Niiden haarakiilasta tulisi kyllä hyvä nenäliina.

Naiset on kyllä pilanneet monia ruokia usein lounasravintoloissa. Esimerkkiskilssiä käyttäen, mainittakoon nyt esimerkiksi: kuivaksi paistetut kanantissit, semmoiset patalappumaiset, aniksen siemenet epämääräisissä paikoissa, joita ovat: kaikki paikat, yleinen kermaviilittömyys, kuten myös majoneesittomuus, kuivat sämpylät ilman edellämainittuja, sinipunaiset kuvottavat pihvit, vain muutamia mainitakseni.

- - - Updated - - -

Mulla olis, mutta se on siihen Pajeron edelliseen korimalliin. Ja tätä on jo modifioitu Volvo Amazonin suksipoksin muotista, joten modausta ei pysty enempää suorittamaan. Harmin paikka, tässä on hyvää jonoa ollut jo näiden tuotteiden tiimoilta pitkän aikaa. Olisit päässyt ihan kunnolla jonottamisen makuun.

Perkeles kyllä se vaan niin että hyvän kanssa pärjää aina ja jonoo syntyy kun on kysyntää.
Siihen edellisen Pajeroon (espanjan "runkkari") onkin joka paikassa osaa yms tärkeää mutta just tää kasikutonen on haastava. Ne muutti sillon sen systeemin ja Alankomaista alko tulla sitä palaa renaultin logolla ja eihän se tähän mee.

- - - Updated - - -

Ainakaan ilman Remeliä.

Ja se Remeli on muuten siittä kätevä tai harmillinen, riippuen tapauksesta, että aina on mahdollisuus jäädä Remeleistään kiinni johonkuhun paikalliseen kottaraiseen.

Jos ryhtyisin poliitikoksi, saattaisin mennä keskelle toria ja jakaa 1000:lle ensimmäiselle 1€:n kolikon tai sitten 10 000:lle ensimmäiselle 10 senttisen. Siinä olisi jonolla mittaa.

- - - Updated - - -

Kansansuosio olisi taattu. Anna ihmiselle rahaa (tai ämpäri) ja ne seuraa sinua vaikka sinne, missä piparminttu kasvaa...pipariminttu, sitä kun pääsisi lipasemaan, ai että.

En itsekään tunne Minttuja. Tosin, sen näyttelijän kanssa en kyllä mistään hinnasta joulukeksin mutustelua harrastaisi. Sillä on niin kamala ääni. Hyi.

- - - Updated - - -

Tuo erilleen kasvaminen on kyllä jännä juttu. En ole kuullut, että ketään olisi kasvanut yhteen. Joskus tosin on kasvettu yhteyteen, mutta se on kaiketi eri asia.

Mulla oli nuorena urhona suhde Minttuun. Sama homma siinäkin --> kasvoimme erilleen.

- - - Updated - - -

It was little bit complicated.

- - - Updated - - -

Mites kuntit, käsi sydämellä, jos mietitte sihteerin palkkaamista, niin onko teillä mielessä se että paperit pysyis järjestyksessä vai kenties joku muu?

- - - Updated - - -

Mulla on muutakin mielessä.

- - - Updated - - -

Hyviä leipiä kahvin kanssa.

Mä olen vähän huolestunut tuosta Irman jaksamisesta, hän kun on jo pidempään tässä kärsinyt kroonisesta väsymyksestä. Mitä lie mahtaa tehdä yönsä kun panee: maata.

Minuakin vähän huolettaa, ei minua yleensä näin paljoa väsytä. Olen kyllä yrittäny panna maata ajoissa, mutta se ei tunnu auttavan.

Onkos kukaan menossa In Flamesia kahtoon ?

Kyllä mä meinaan piipahtaa vaikka ei oo tullu cläymännin jälkeen juurikaan tykättyä. Laitetaan kategorioihin #kulttuuriteko #ajankuluksi

Olivat muuttaneet Fazermintin pakkausta. Ahdistaa. En ostanut edes.

Et siis alkanut Minttua lipomaan, sopii aiheeseen.
Mitähän muita maustenimiä niitä on ? Basilika Punavuori, Oregano Valkokukkula jne. Hienoja nimiä.

- - - Updated - - -

Kyllä mä meinaan piipahtaa vaikka ei oo tullu cläymännin jälkeen juurikaan tykättyä. Laitetaan kategorioihin #kulttuuriteko #ajankuluksi

Menisin kyllä itsekin, jos vaan ehtisi. Toivotaan, että soittavat vanhempaa matskua reippaamman puoleisesti.

Mä toivon aina konserteissa että orkesteri soittais viimeisimpiä uusia ja hienostuneita kappaleita eikä mitään vanhoja tuhanteen kertaan kuultuja rahisevia paskoja.

- - - Updated - - -

Olivat muuttaneet Fazermintin pakkausta. Ahdistaa. En ostanut edes.

Joo me ollaan kuules ultimeetsia sitä ikäluokkaa että Raideri on Raideri eikä mikään Twixi. En ole kertaakaan ostanut Raideria sen jälkeen kun siitä tuli Twix.

- - - Updated - - -

Tähän samaan syndroomaan kuuluu myös se että mulle tulee aina ihan fyysisesti paha olo kun joku yli 12-vuotias käyttää ihan tosissaan # - merkkiä, ihan missä tahansa yhteydessä. Esim pääministerin käyttämänä ihan kammottavaa. Aivan kamalaa.

- - - Updated - - -

häshtäk :urjo: :vesa:

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

Jahas se olis cuntit lounaan paikka. Menu - naisten pilaamaa kanaa

- - - Updated - - -

-lounasta
-työskentelyä
-kahvi
-sali

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kahvirojekti etenee siten, että eilen aamupinpin lisäksi suhautin myös kotio päästyäni, ns. vanhasta tottumuksesta. Eli painoin koneen päälle ilman, että etes ajattelin asiaa. Joten: juotavahan se oli. Yks kuppi, onely.

Tänään imaisin myös aamuisen kupposen. Enempää en tänään ehkä juo. Alunperin oli siis tarkoitus vähentää turskautuskahvin ja näin ollen kofeiinin saantia vuorokausitasolla. Voinemme toteta, että tavoitteisiin ollaan lyhyellä tarkasteluvälillä päästy. Ennen meni päivästä riippuen n. 7-10 kupillista päivässä, yleensä olen pyrkinyt parilliseen lukuun riippumatta kuppikoosta. Eli nytkin on mennyt sitä yhtä paria, tänään tosiaan ehkä pariton määrä.

Sihteerin palkkaamisessa paperien järjestelyominaisuuksien sijaan priorisoisin seuraavat skilssit ennen muita:

- konekirjoitustaidot erinomaiset
- aivojeni mielihyväkeskusta voimakkaasti ärsyttävä ulkoinen olemus
- koiran uskollisuudella ja miellyttämisen halulla varustettu ammattihenkilö
- vähemmän karvoja keskimäärin kuin koiralla, karvat sallitaan perinteisesti mielletylle alueelle päänahassa
- ei hirsutismia
- nainen, sillä eihän Miehet voi toimia sihteereinä
- osaa valehdella sujuvasti puhelimessa
- tietää, mikä on Wookie Bowcaster

Äsken oli muuten ravintolassa yksi eksoottisen näköinen emäntä (jonka olen nähnyt siellä aikaisemminkin), jolla, torellaki, oli konekirjoitustaidot hallussa. Myös toinen kohta viivaviidakostani täyttyi. Ai caramba. Melkein tekisi mieli vääntää nyt käsin yksi runo. Mutta ei mulla oo nyt kynää tässä.

Tuohan on kyllä lyhyen aikavälin suoritteena varsin hyvä. Mitä kuppeihin tulee, niin siinä olisikin jännä dilemma, jos olisi valittava kaksi pientä tai yksi oikein iso.

Suuhun mahtuu kuitenkin vain yksi. Olisiko kuitenkin optimi 3, käsille kans.

Back
Ylös Bottom