Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei perkele cuntit, nyt mä olin vähän ylimielinen. Kyllä mä esim keskiolutta olen jonottanut, ainakin sitten jos olen sattunut olemaan jo valmiiksi vähän vihneissäni ja sen myötä semmonen höveli ja muutenkin hauska veikko.

- - - Updated - - -

Mutta ensin olikin puhe tavarasta, sitä mä en ole jonottanut.

- - - Updated - - -

Mun mielestä semmonen poikkeuslaki voitaisiin säätää, että jos henkilö nähdään jonottamassa muoviämpäriä, niin sitä vois herätellä esim leikkisällä nyrkin iskulla feissiin.

Ne kokeili tota nyrkillä herättämistä siellä Verkkokaupan korjattujen Applejen jonossa ja pääsi oikeen uutisiin. Ei ne silti tajunnut jättää jonoa. Laumasieluja.

- - - Updated - - -

Ajattelin ehkä käydä epäjonottamassa Kotipeltoa ja Liimataista kuulostelemassa paikallisessa anniskeluravintolassa.

Kamala ajatus tuokin, ihminen jonottaa sen takia että saa ostaa korjatun kännykän!!! MITÄ VITTUA OIKEESTI!

- - - Updated - - -

Jos mä nään jossain semmosen ilmotuksen että "myydän paikattuja polkupyörän kumeja" niin menen ihan kostoksi ja vittuilu mentaliteetilla jonottamaan. Maksan käteisellä korjatusta kumista ja poistun taksilla ja hävitän sinne penkkien väliin sen verran rahaa että sillä olisi voinut ostaa korjatun kännykän.

Meinaakos kuntit siivota, nousevana viikonloppuna?

Tänään on siivousta luvassa.

Koko ikäni olen Porissa asunut, enkä ole MArkoa livenä nähnyt.

Sä oot stalkkaillu väärissä paikoissa. Anttila, S-Market ja Alko. Juuvittu.

Ratinan keikasta muistan sen, että esiintyjän anti oli lähes identtinen Olynpiastationin keikan kanssa. Lisäksi muistan elävästi erään MILFfin, joka oli minusta katsottuna n. neljän metrin päässä takanani. Välillä oli vaikeuksia päättää, katselisiko lavalle, vai sinne taakse päin. Aika usein huomasin tuijottavani konekirjoitustaitoja huomaamattomasti.

Mikäli sattuu tulemaan hieman rupsun mukana paskaa alukalsareihin niin ei kai niitä sentään tarvitse vaihtaa?

Riittääkö, että kääntää ympäri? Eikös kierrätys ole in?

In flamesin uusin albumi on niin hirveätä kuunneltavaa, että mielenosoitukseksi jätän konsertin väliin. Pari kertaa olen yhtyeen nähnyt livenä, kyllä ne pojat soittaa osaa.

Viimeksi muokattu:
Mikäli sattuu tulemaan hieman rupsun mukana paskaa alukalsareihin niin ei kai niitä sentään tarvitse vaihtaa?

Riittääkö, että kääntää ympäri? Eikös kierrätys ole in?

Itse suosittelisin rupsauttamaan vasta kivespyykin yhteydessä. Se on kätevä tapa, kun voi siinä sitten kepekset kuurattua suihkutella lopuksi sen lattian puhtaaksi. Sitäköhän varten muuten ne naiset siellä Miesten puolella letkuttelee uimahalleissa?

Niinjuuvittu juu, siis kaverille on käynyt noin.

- - - Updated - - -

Ja kaverin naapuri oli kuulemma saunassa ja näki kaiken, livenä. Jonottamatta.

- - - Updated - - -

Sille he kuulemma sitten huvittuneena naureskelivat.

Tää lähtis nyt jonottamaan, mistäköhän sinne edes mennään sisään, ai-niin, jonon jatkoksi vaan niin sieltä se enteranse löytyy.
Ei vittu, en kyllä oikeesti mene jossa siellä joku jono on, puskee hikee jo valmiiksi.

Mulle jäi tuolta opiskeluajoilta mieleen hyvin elävästi yksi semmonen vaaleakesähousuinen neiti. Sinä päivänä oli kanaa ja riisiä maksuttomassa opiskelijaruokalassa. Siihen kastikkeeseen oli lisätty jotakin mandariinia ja sikäli se oli naisten pilaama mutta muuten ihan ok sapuska. No mutta sillä neidillä oli ne kesähousut jalassa. Se kun nojasi eteenpäin ottamaan sitä hedelmäkanaa niin sen seksikkäät aluskalsarit paistoi läpi niistä kesähousuista. Tuijotin sitä hyvin huomaamattomasti.

Suomi on kyllä upea maa!

Vyölaukku tukevasti vyötäisillä tuomassa isoa ja komeaa vatsaa esille. Jonossa seisotaan vaikka muoviämpärin tähden, kunhan saa halvalla.

Muita asioita joista pidän Suolessa: Alkoholikulttuuri, pullopantti sekä kotimainen heavymetal lontooksi ilmaistuna.

HUOMIO! Onko kellään jäänyt nurkkiin suksiboxin muottia? Ei haittaa jos vaikka toinen puoli on kateissa, pelkkä kansi- tai pohjamuottikin huomioidaan. Ja sitten jos löytyy vielä -86 Pajeroon (myös Saabin vast. mod. huomioid.) sopivat taakkatelineet niin avot! Vastaukset YV:llä, olen erittäin kiinnostunut jonottamaan em. tuotteita.

Back
Ylös Bottom