Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Agentti M on myös hukassa :( Hän oli kyllä juuri sopivan poikkitaiteellinen hahmo, sai aina välillä aikaan hyvät kähinät.

Muutkin bodaa.

- - - Updated - - -

Tänään Perkiömäen metodi. Alkuperäinen eli ori-gin-anal -versio.

- - - Updated - - -

Saas nähdä, oliko viikonlopun hiilaritankkauksesta mitään muuta hyötyä kuin lisääntynyt aineenvaihdunta. Tai siis aineenpoistunta.

- - - Updated - - -

Veikkaan ettei ollut muuta hyötyä.

Saas nähdä, oliko viikonlopun hiilaritankkauksesta mitään muuta hyötyä kuin lisääntynyt aineenvaihdunta. Tai siis aineenpoistunta.

Mä jatkoin mun hiilaritankkausta vielä tänäänki. Voi olla, että tankkaan hiilareita huomennaki. Ja ehkä ylihuomenna kans.

- - - Updated - - -

Musta tässä "aikuisena" olossa on muuten se parasta, kun voi ostaa jotain millä ei oikeasti tee yhtään mitään.

No mun pitää vähän hillitä tota syömispelleilyä, kun onnistuin kesän aikana tiputtaan painoa kivasti pois, ja vuosilomankin ajan paino pysyi kurissa, eli n. samassa koko ajan. Nyt alkaa lähtemään taas lapasesta. Onneks ei tartte teranssilla poiketa enää tänä kesänä.

Mitä minä sanoin, nestettähän se vain oli. Pääasiassa, mutta ärsyttää silti.

- - - Updated - - -

Aikuisena olossa parasta on se, että saa ite päättää millon menee nukkumaan ja millon herää. Yleensä kuitenkin on mentävä ajoissa nukkumaan, että jaksaa herätä riittävän aikaisin töihin. Fakit.

Mun mielestä aikusena olossa ei oo mitää hienoa. En ainakaa miettimällä keksi ensimmäistäkään.

- - - Updated - - -

ei tarvi tehdä läksyjä!

- - - Updated - - -

kyllä opiskeluaika noin vuodet 20-24 on ollut ylivoimaisesti elämäni parasta aikaa.

- - - Updated - - -

sillon en vielä ollut aikuinen. enkä enää lapsi.

Minä oon niin materian perään, että pidän tästä tarpeettomien tavaroiden ostamisesta. Ja pidän myös siitä, että kukaan ei rajoita vapaa-aikana mun nukkumista. Tai nukkumattomuutta.

Minä sanoisin, että 21-22-vuotiaana elämä oli ihanaa ja se oli parasta aikaa mulle.

#ulostee llä

image.webp

MaanantaiJaPoikamies -> itseItseäni viihdyttäen.

Käpistelin vähä appsilleilla.

image.webp

Minä voisin nyt pelata jotain videopeliä ATK-laitteella. Tietäisi vaan mitä. Puhuvat että se Duuke Nukem on Doomiakin hienompi kolmiulotteisena, mahtaako pitää paikkansa?

Jaahas kuntit. Jokohan sitä uskaltais mennä kotiin seuraamaan tilanteen tiskit etenemistä. Vielä toisaalta jos tunninkin notkuis täälä kes kustassa niin kello olis jo niin paljon että sais siirtää operaatiota tulevaisuuten ilman omantunnontuskia.

Täytyy vähä tuumailla.

Syksyn ekat saunomiset kohta.

- - - Updated - - -

Futteri, arvaas millaiset oli mun paskimmat treenit? No sellaiset että nuori naisohjaaja tuli kysymään että olenko kunnossa.

- - - Updated - - -

Kerrankin kulki hyvin ja hikiki virt(s)asi.

Oisit vaan sanonu että tule käymään niin näät mitä pappa jaksaa...

Minun piti käydä postissa mutta ei jaksa..

Back
Ylös Bottom