Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mihin sita menisi lomalle?

Ajankohta: Taman kuun loppu
Porukka: 3-7hloa, nuoria aikuisia
Matkan tarkoitus: Rentoutuminen, halpa olut/viini, rusketus
Budjetti: Mahdollisimman vahan.

Ajattelin etta Portugaliin akkilahdolla, paketteja saa parhaimmillaan hintaan ÂŁ150/hlo sis. lennot ja majoituksen.

Ps. ei saa kertoa aidille etta lahden taas lomalle. Sanoin hanelle etten voi tulla Suomeen koska ei ole varaa :evil:

Syyskauden paskin treeni takana. Voin nyt sen teille tulla tähän kertomaan, kuntit ja cuntit.

Syyskauden paras uimassakäymässä tänään. Ja syyskauden kolmas kerta. Kaks ekaa oli kyllä melkoista hapotusta.

- - - Updated - - -

Sielä oli myös bikiniseksibeibe. Naapuriradalla.

Jaa että irtakk on west coast. Meitsi on east coast, kuten 50 cent, Lil'Kim ja muut og gangstat. Up yours!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aamulla tuli kakka.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Hihih, sama homma. Paitsi, etten lähettänyt tätä HTC Desirellä käyttäen Tapatalk kakkosta. Jos olisin lähettänyt puhelimella, se olisi kyllä ollut HTC, mutta ei tavanpuhetta.

Huomenta.

Mua jännittää.

Hups, kirjoitin vahingossa yöthreadiin. :lol2: No ei se mitään, huomenta ja kohta salille.

Hihih, sama homma. Paitsi, etten lähettänyt tätä HTC Desirellä käyttäen Tapatalk kakkosta. Jos olisin lähettänyt puhelimella, se olisi kyllä ollut HTC, mutta ei tavanpuhetta.

Huomenta.

Mua jännittää.
Sie ootkin höpsö ukko.

Tuleekohan jännäkakka?

Sent from my HTC penis using TapaVagina 2

Mulla vähän nyytteihin sattuu

- - - Updated - - -

Sit mä haravoittin ja sain peukalon juureen rakon. Ja tänää pitäis alkaa GAYlay. Millä mä nyt gaylaan ku tuo rakkokohta pitäis pitää palloa kii :(

Back
Ylös Bottom