Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä heräsin tänää ihan ihmisten aikaan kun puhelimen fb päätti ilmoittaa fb-kaverin syntymäpäivistä hiljaisella värähdyksellä. Hei hei lurskailu-yöt.

Pitää käyttää runsaasti ehkäisyä. Onhan ylihuomenna SE päivä.

Aivan.

kuva.webp

Menen naisiin heti aamu kaheksalta!

Tuo on vasta vuosikatsastus.

- - - Updated - - -

Toivon että käy kuten henkilöautoni kanssa. Kehutaan vaan.

Se ei ole kohdallani mahtollista. Ei siinä jännityksessä ole mahdollista rentouttaa hetkeksi edes sulkijalihasta!

- - - Updated - - -

Se on kyllä jännä tuoli, ku siinä tulee kokovartalohiki paikallaan maatessa.

- - - Updated - - -

paino sanalla jännä.

Olet tehnyt liikaa töitä, nyt relaat loppupäivän.

No ilmankos, sitä se taitaa olla. Taidan surffata loppupäivän pitkinpoikin internetsiä, kehittelemässä tarpeita itselleni. Materialistisia.

- - - Updated - - -

Mallin-anusta olis tarjolla loppupäiväksi. Mutta kerkiäähän sitä myöhemminkin.

No ilmankos, sitä se taitaa olla. Taidan surffata loppupäivän pitkinpoikin internetsiä, kehittelemässä tarpeita itselleni. Materialistisia.
Kuulostaa hyvältä. Vähän vaikka joogaat siinä konttorin lattialla ja loppuun häpi ending.

...mikä helvetin vuosikatsastus. Itse olen käynyt hammaslääkärissä viimeksi 1989.
Aika HC:D
Käydään kerran vuodessa tarkistuttamassa tilanne, rapsutellaan hammaskiveä ja tehdään pientä hiontaa. Pysyy leegot kunnossa.

Käydään kerran vuodessa tarkistuttamassa tilanne, rapsutellaan hammaskiveä ja tehdään pientä hiontaa. Pysyy leegot kunnossa.

Pelätään pahinta, toivotaan parasta ja lopulta se yleensä menee noin. Oli mullaki armeijjan jälkeen varmaan 5vuotta taukoa. Sen jälkn taitaa pisin paussi olla ollu 2v.

Back
Ylös Bottom