Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kuva.webp

Nain Tits. hihihihihi

- - - Updated - - -

Ei pidä yleistään. Minä esimerkiksi aina seksuaalisen kanssakäymisen jälkeen kiitän kauniisti ja ojennan setelin. Monasti vaimoke suuttuu. Se on kiitettyjen ihmisten kiittämättömyyden osoittaminen

Kokeile olla ensi kerralla vielä huomaavaisempi. Esim: Kiitos, olit taas paljon parempi kun naapurin Lissu.
Jo on kumma jos ei tuolla kohteliaisuuden määrällä kiitollisuutta ole havaittavissa!

Mitä kuuluu? What moonbone.

Mä meen nyt syömään ravintoa. Ei tää itestään pysy yllä. Pitää käyttää vyötä.

- - - Updated - - -

Lissulle annoin kakskytä senttiä vain, tässä sulle vitonen.

Ei se nyt vaan oikein toimi. Pitäisikö kokeilla vanhaa kunnon ylilatausta:evil:

Löytyy "pikavastaus" ja "normaali vastaus", missä on on epänormaali?

Oho, Tampereellikkakin on vielä elossa. Nain tiis -juhlista huolimatta! Kiva!

Juuh helepostiha noista selvis. Olikkos sääki niinku siellä? Ja jos olit ni oliko se Dj Bobo nii huono? Yhteinen ystävämme näin väitti.

Ei pidä yleistään. Minä esimerkiksi aina seksuaalisen kanssakäymisen jälkeen kiitän kauniisti ja ojennan setelin. Monasti vaimoke suuttuu. Se on kiitettyjen ihmisten kiittämättömyyden osoittaminen

No se o hyvä, että joku kiittää jostai. :D

On maanantai. Onhan se ruumiille kulttuurishokki joutua yht äkkiä herämään 5tuntia aikaisemmin. Silti: Mä elän vieäkin.

Mun herääminen ei tapahdu kuin 2,5h aikaisemmin. Mutta väsymys on ihan hirvittävä. Edelleen.

Kerkesin kuitenkin aamulla päättelemään villasukat. Vaikka väsytti.

Juuh helepostiha noista selvis. Olikkos sääki niinku siellä? Ja jos olit ni oliko se Dj Bobo nii huono? Yhteinen ystävämme näin väitti.

Olin kyllä tosiaan huudeilla, mutta en festailemassa. Vai oliko se fistaamassa. Noh, en ollut kummassakaan, tai tekemässä kumpaakaan.

Oliko yhteinen ystävämme ns. kuoseissa? Veikkaan, ettei se saanut vaan selvää DJ Boobista.

Ei kai vaan koodin yhteinen ystävämme takaa löydy mösjöö bicylinder?

Minun työkiinnostukseni on kateissa. Enkä tarkoita että sitä joidenkin kissojen ruumiinonkaloista pitäisi etsiä, ehei. Voisin lähteä tästä vaikka melkein heti merimatkalle. Onko offtopicista kukaan lähdössä PakkisPaatille? Itse olen vähän kahden vaiheilla, että kehtaakohan sitä. Siellähän joutuu ehkä puhumaan tuntemattomille.

- - - Updated - - -

En nähnyt häntä itse festareilla, mutta naamakirjaan huuteli, että Dj Bobo oli pettymys. :)

Jahas. No, veikkaanpa ettei ihan täysin selvinpäin ollut. Yleensä hän menee sillain muistamattomaksi, ainakin jos ollaan tääläpäin yössä.

Minun työkiinnostukseni on kateissa. Enkä tarkoita että sitä joidenkin kissojen ruumiinonkaloista pitäisi etsiä, ehei. Voisin lähteä tästä vaikka melkein heti merimatkalle. Onko offtopicista kukaan lähdössä PakkisPaatille? Itse olen vähän kahden vaiheilla, että kehtaakohan sitä. Siellähän joutuu ehkä puhumaan tuntemattomille.

Emmä. Olen kyllä useasti harkinnu, mutta emmä. Liikaa imisiä.

- - - Updated - - -

Lisäksi pitäis ottaa lomaa sitä varten, enkä viitti haaskata arvokkaita vuosilomapäiviä moiseen humpuukiin. Mieluummin käytän lomapäivän esim. erkiksi inflämesin helsinginkeikkaan.

Miten muute agentti J? Kävikö jälleen niin että nainen pilasi hyvän miehen?

Puhuuko funcci nyt Johnnystä ja naapurista?

Back
Ylös Bottom