Oho, Tampereellikkakin on vielä elossa. Nain tiis -juhlista huolimatta! Kiva!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihmisten kiittämättömyys...
Ei pidä yleistään. Minä esimerkiksi aina seksuaalisen kanssakäymisen jälkeen kiitän kauniisti ja ojennan setelin. Monasti vaimoke suuttuu. Se on kiitettyjen ihmisten kiittämättömyyden osoittaminen
Oho, Tampereellikkakin on vielä elossa. Nain tiis -juhlista huolimatta! Kiva!
Ei pidä yleistään. Minä esimerkiksi aina seksuaalisen kanssakäymisen jälkeen kiitän kauniisti ja ojennan setelin. Monasti vaimoke suuttuu. Se on kiitettyjen ihmisten kiittämättömyyden osoittaminen
On maanantai. Onhan se ruumiille kulttuurishokki joutua yht äkkiä herämään 5tuntia aikaisemmin. Silti: Mä elän vieäkin.
Juuh helepostiha noista selvis. Olikkos sääki niinku siellä? Ja jos olit ni oliko se Dj Bobo nii huono? Yhteinen ystävämme näin väitti.
Ei kai vaan koodin yhteinen ystävämme takaa löydy mösjöö bicylinder?
Nain tiis -juhlista huolimatta! Kiva!
Oliko yhteinen ystävämme ns. kuoseissa? Veikkaan, ettei se saanut vaan selvää DJ Boobista.

En nähnyt häntä itse festareilla, mutta naamakirjaan huuteli, että Dj Bobo oli pettymys.![]()
Minun työkiinnostukseni on kateissa. Enkä tarkoita että sitä joidenkin kissojen ruumiinonkaloista pitäisi etsiä, ehei. Voisin lähteä tästä vaikka melkein heti merimatkalle. Onko offtopicista kukaan lähdössä PakkisPaatille? Itse olen vähän kahden vaiheilla, että kehtaakohan sitä. Siellähän joutuu ehkä puhumaan tuntemattomille.