Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Crafter. Kuvan tarkoitus oli kyllä litrainen ohc karhu. Huonasitteko sitä?

Crafter. Kuvan tarkoitus oli kyllä litrainen ohc karhu. Huonasitteko sitä?
Huomasin että olet pelkääjän paikalla. Se on hyvä lähtökohta.

- - - Updated - - -

Mulla on muuten "Daddy Bear" printtinen paita. Jos huomenna joudun humalaan saatan laittaa kuvan.

Et siis pääse paikalle? Oliko sulla huomenna se keikka karhunpelottimena?

Taidan poistua nukkumaan ennenkuin tämä keskustelu alkaa luisua ikävään suuntaan.

:piis:

No höh, minä nyt vaan ajattelin kysästä että tiiätkö sä missä se on. Löydät kyseisen ristin osoitteesta Koulukatu 24.

nyt kun eventa on taajuudella niin voisitko paljastaa eräällä urheilupainotteisella (leuanvetoa) videolla olevan biisin nimen? on vaivannu jo pitkään eikä soundhoundkaan sitä tunnista...:D

edit.

Ei muuten palanu. Oli munakello kilisemässä, etten unohda niitä uuniin.

Nämä on varmaan semmosia terveyssämpylöitä. Niissä on olutta ja auringonkukansiemeniä. Ja olutta.

katso liitettä 118342

Oho, leipää en muuten syö mutta irtakkin sämpylää vois kyllä haukata

Kotona. Kapakkareissu ohi. Pistepirkkoon en päässyt. Jono ej vetänyt.

- - - Updated - - -

Seekkerille vielä tunnustustehtävä. Mikä neuvostoliittolainen sa-int rekisterissä oleva kulkuneuvvo tämä on ?

image.webp

- - - Updated - - -

Suora kutonen

nyt kun eventa on taajuudella niin voisitko paljastaa eräällä urheilupainotteisella (leuanvetoa) videolla olevan biisin nimen? on vaivannu jo pitkään eikä soundhoundkaan sitä tunnista...:D

[video]http://m.youtube.com/watch?v=MpEJaxSfMYU[/video]

Suora kutonen

Saako Siikkeriä auttaa näin intohimoisena natsina ja ehdottaa jotain joka alkaa K:lla ja päättyy z:lla?

- - - Updated - - -

Vaikka voin toki erehtyä!

- - - Updated - - -

Näytti vaan tutulta peliltä, maajussitutulla on tommoinen pihassa. Ei juutu mutaan.

Olikos ne bensiini veekasit sitte kratseja?

- - - Updated - - -

Tai tarkemmin kun ajattelin. Iin tarkoititko juuri sitä?

- - - Updated - - -

Ei sitä

- - - Updated - - -

Mutta tuodssa oli bensiini R6

Nukahdin bussissa ja heräsin siihen että pidin possuäänen. Classy Lady.

Kuuntelin tuossa tovi sitten, kun joku päätti alkaa leikkaamaan nurmikkoa kahdeksalta aamulla keskellä rivitalo-aluetta. Mahtoiko nyt olla ihan loppuun asti mietitty ratkaisu? Mua se ei varsinaisesti häirinnyt, kun olin jo hereillä, mutta olen ihan varma, että joitakin alkoi kohtuullisesti vituttaa kun lauantaina saa nukkua vähän pidempään ja sitten tulee yksi ja herättää koko kylän tolla pärinä-härvelillä. Ja vielä paremmalla syyllä olisin itse miettinyt toisenkin kerran ruohonleikkuun ajankohtaa, kun tässä on ollut aika lämmintä ja monella varmaan tuuletusikkunat makuuhuoneessa auki. Kuuluu vielä selvemmin. Itse en kehtaisi alkaa leikkaan ennen kymmentä. Jos joku sen jälkeen vielä nukkuu ja siitä päreensä polttaa niin siitä en pode huonoa omaatuntoa.

[video=youtube_share;VWG4-4Y6Z60]http://youtu.be/VWG4-4Y6Z60[/video]

Back
Ylös Bottom