Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään monessa ketjussa puhutaan asiaa, mahtavaa! Paitsi tietenkin täällä.
O-ou, paha paha, minäkin olen tällä viikolla syönyt työn ohessa salaa itseltäni jo nelija jaffakeksiä. Mutta huolestun vasta sitten, kun ja jos työni tuotoksena syntyy hevonvittu, saatikka useampi värkki!Eihän tästä työnteosta tule hevonvittuakaan taas. Olen mm. syönyt vaan keksejä. Jaffakeksejä.
Ootteko kuntit ollu milloinkaan paneelikeskustelussa?
Et voi jatkossa vetää hillomunkkeja koska Apple-pelle Macisti ei tee niin. Pitää olla aina jatkossa vähintään espresso ja joku helvetin vaikeaniminen italialainen keksi sille kaveriksi.En melkeen kehtaa edes kertoo, mut mulle taitaa tulla seuraavaksi koneeksi Mac. Tunnen oloni lähes maanpetturiksi! Mutta kun halvalla ja veli myy!
Tuo kuulostaa ihan samalta kuin vaimon kanssa keskustelisi.Yleisössä kyllä, en keskustelijana.
Uhastakin vedän väkivaltaverkkarit jalassani hillomunkkeja posket täyteen!Et voi jatkossa vetää hillomunkkeja koska Apple-pelle Macisti ei tee niin. Pitää olla aina jatkossa vähintään espresso ja joku helvetin vaikeaniminen italialainen keksi sille kaveriksi.
Mitkäs helevetin touringit siellä on menossa?
vaikka varmasti kyllä välit viilenee.