Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään monessa ketjussa puhutaan asiaa, mahtavaa! Paitsi tietenkin täällä.

Täälähän käydään paneelikeskustelua kuten hienoimmissa piireissä on tapana.

- - - Updated - - -

Niiden pitäminen on yhdyskunnallisesti tärkeätä. Saadaan sana kuuluville.

- - - Updated - - -

Täälä on muuten tällä hetkellä melko moni täysin selvinpäin!

- - - Updated - - -

Itsekkin olen autolla, niin ei voi tanssia.

Kävin laittamassa grilliin tulekset ja johan oli taas kuuma ulkona. Väkisin alkaa tekemään mieli kaljaa.

e: Ja minä kun en varsinaisesti kaljaa edes juo.

Testasin muuten lavvantaina malmgåårdin arctic circle merkkisen oluen. Ei ollut ollenkaan hassumapaa sekään. Jännä humalluttava vaikutus oli.

Reseptissähän on tuoreita katajanoksia mausteena ja ruista mallaspohjassa.

Huipputerveellistä!

Minä menen sivistyneesti kirjastoon. Pubiin vain jos heikottaa.

Jos näette kirjastossa miehen, jolla on Aku Ankka Tiede-lehden välissä, se olen minä.

Eihän tästä työnteosta tule hevonvittuakaan taas. Olen mm. syönyt vaan keksejä. Jaffakeksejä.
O-ou, paha paha, minäkin olen tällä viikolla syönyt työn ohessa salaa itseltäni jo nelija jaffakeksiä. Mutta huolestun vasta sitten, kun ja jos työni tuotoksena syntyy hevonvittu, saatikka useampi värkki!

Pärisee, mutta ei ES!

1405613624146.webp

En melkeen kehtaa edes kertoo, mut mulle taitaa tulla seuraavaksi koneeksi Mac. Tunnen oloni lähes maanpetturiksi! Mutta kun halvalla ja veli myy!

En melkeen kehtaa edes kertoo, mut mulle taitaa tulla seuraavaksi koneeksi Mac. Tunnen oloni lähes maanpetturiksi! Mutta kun halvalla ja veli myy!
Et voi jatkossa vetää hillomunkkeja koska Apple-pelle Macisti ei tee niin. Pitää olla aina jatkossa vähintään espresso ja joku helvetin vaikeaniminen italialainen keksi sille kaveriksi.

Yleisössä kyllä, en keskustelijana.
Tuo kuulostaa ihan samalta kuin vaimon kanssa keskustelisi.

Et voi jatkossa vetää hillomunkkeja koska Apple-pelle Macisti ei tee niin. Pitää olla aina jatkossa vähintään espresso ja joku helvetin vaikeaniminen italialainen keksi sille kaveriksi.
Uhastakin vedän väkivaltaverkkarit jalassani hillomunkkeja posket täyteen!

Huomenna on hiukan kurja päivä, kun paras/läheisin työkaveri lopettaa duunit. Ihan huipputyyppi, jonka takia töissä usein huonompikin päivä muuttuu paremmaksi. Ehkä läheisin miespuolinen ystävä, joka minulla ollut. Onneksi ystävyyden ei tarvi loppua vaikka ei enää samassa duunissa olla :) vaikka varmasti kyllä välit viilenee.

Back
Ylös Bottom