Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meillä on ISS, ei oo ollu casting couch kunnossa kyllä nyt. En arvosta sisäistä kauneutta, mitä tulee itselleni tuntemattomiin siistijähenkilöihin. Mutta eipä siinä, kunhan nyt työnsä tekevät, se riittää mulle.

- - - Updated - - -

Enhän ole seksisti.

Lehdessä luki, että ensi viikko on kesän paras ja lämpimin! Tietenkin on, kun mulla alkaa loma! En aio tehdä yhtään vitun mitään!

Kyllä. Sama suunnitelma (vittua mitään tehä, mut jos sais ni ok). Ainoa suunnitelma on ens viikon jälkee viedä siskonpoikia powerparkkiin. Mikä on win-win. Sillä en kehtaa yksin mennä huvilaitteisiin, mut skidien siivellä kyllä:D

Lehdessä luki, että ensi viikko on kesän paras ja lämpimin! Tietenkin on, kun mulla alkaa loma! En aio tehdä yhtään vitun mitään!

Kyllä. Sama suunnitelma (vittua mitään tehä, mut jos sais ni ok). Ainoa suunnitelma on ens viikon jälkee viedä siskonpoikia powerparkkiin. Mikä on win-win. Sillä en kehtaa yksin mennä huvilaitteisiin, mut skidien siivellä kyllä:D

Ootteko te niitä vitun homoja?

Ootteko te niitä vitun homoja?

Ainoastaan jos tunnelma on hikinen, kiihkeä, seksistinen. Ja ollaan yhtä. Ultimaten kans. Sillai, että mulla on pää ultimaten reisilukossa. Öljyttynä. En saa happea ja menee äly.

Vastaus on siis joo.

- - - Updated - - -

Lisätään lomasuunnitelmiin raivolla runkkaaminen. Poimin kysy mieheltä ketjusta.

Hetken mietittyäni teiän kommentteja tulin ja myös päädyin siihen ratkaisuun että oon juomatta tästä hetkestä alkaen niin kauan kun pystyn. Enempää ei voi kuitenkaan valkoselta mieheltä vaatia. Lähen tekemään ihan omaa suoritusta ja katsotaan mihin se riittää..

Hei, olen Mika ja olen ollut raittiina jo 19 h 17 min (applause).
Eikö tästä pitäis nyt jo joku mitali saada tai jotain..?

Hähähähähäähähähhähähähähäähhääääääääääääähähähähä.

Höhöhöhöhöhöhöhöhhööhhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöh.

Ahäkutti!

Jaaha. Tänään pitäis lähtee ampuilemaan pitkästä aikaa. Kai noihin MM-karsintoihin tarttee vähä harjotellakin. Vai mites se meni että lahjattomat jne.

Koska olo on edelleen ihan paska, niin varasin parturiin ajan. Luulen, että se helpottaa.

Tukkalääkäri on aina hyvä ratkaisu kaikenlaisiin kiputiloihin. Itselläni ei tosin ole vielä ainakaan neljään vuoteen lupa tehdä muuta kuin siistiä latvoja ja värjätä. Mutta on se eri kivaa aina kun joku näpeltää hiuksia, ja sen pesuhetken soisi kestävän ainakin puoli tuntia.

Tukkalääkäri on aina hyvä ratkaisu kaikenlaisiin kiputiloihin. Itselläni ei tosin ole vielä ainakaan neljään vuoteen lupa tehdä muuta kuin siistiä latvoja ja värjätä. Mutta on se eri kivaa aina kun joku näpeltää hiuksia, ja sen pesuhetken soisi kestävän ainakin puoli tuntia.

Ei munkaa parane ku käydä vaan kuivat latvat tasottelees pois. Jos tää taas viittis vähän pidemmäksi kasvaa. Mua tosin houkuttais värjätä hiukset tummaksi, kun punanen alkaa tympiä. Eikä tarttis värjätä enää niin usein.
Joo, jos pesijä on hyvä, niin sillon sen pesuhetken sois kestävän vaikka kokopäivän. Miesparturit on paljo parempia tukanpesijöitä ku naiset.

Canesten combi, emättimen hiivasienitulehdukseen!

Salva lievittää ulkoista kutinaa, kapseli sisäiseen kutinaan, oraalisesti.

- - - Updated - - -

Ripulin hoitoon - IMODIUM - apteekeista ilman reseptiä!

- - - Updated - - -

Uliuliuliuli - uh huh huh - uliuliuliuli - uh HUH HUH.

- - - Updated - - -

Juuvittu.

Back
Ylös Bottom