Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laatuleffaa yksin. Nukkumaanhan vanhan pitäis jo mennä ku väsyttääki..

Kaipaamme lisätietoa. Jos tuntematon tyyppi tulisi mun ovelleni vaatimaan drinksulle en välttämättä lähtisi. Paitsi jos se olisi NAISihminen. Onko jotain mitä emme tiedä?

Naapurin hottis sinkkumies... or not :D Ehkä noin 20v nuorempana vois vielä mennä. Tota aiemmin se soitti mulle ja pyysi grillaamaan, sanoin etten jouda (olin lenkillä). Nyt sitten tyytyi neljään oluseen ja paineli kotiinsa :D

Naapurin hottis sinkkumies... or not :D

No sitten ymmärrän :D

- - - Updated - - -

Neljä olutta yksin grillatessa on muuten ihan ok!

- - - Updated - - -

Neljä olutta ennen neljää olutta, siis!

- - - Updated - - -

8-pack on muuten varmaan keksitty juuri tuota varten.

Tiesittekö että varmin tapa estää "aamu-urheilu" ja oikeastaan muinakin aikoina on koira. Hiukankin kun liikahtaa sängyssä niin tuo hyppää väliin.

Tiesittekö että varmin tapa estää "aamu-urheilu" ja oikeastaan muinakin aikoina on koira. Hiukankin kun liikahtaa sängyssä niin tuo hyppää väliin.
Tämän talouden mötkäle joko a) tulee tuijottamaan tai b) menee piiloon kyseisen hekumallisen tapahtuman aikana.

On tosiaan yllättävän viileä päivä täälläkin, mutta ymmärtäähän sen kun kuitenkin tulin tänne pohjoiseen Tampereelle.

Onneksi auringosta voi nauttia myös lämpimästä ulkoaltaasta.

Lämpimät huomenet suomen ainoasta ääsjoesta. Olis rantakelit. Ainaki mustat farmarit jalassa tuntuu aurinko sen verran lämmittävän.

image.webp

Huomatkaa kuvassa kofeiinituote. En jaksanu täälä ruuhkas ruveta pusseja liottamaan.

Täällä ei koirat todellakaan tule makkariin, joten eivät estä yhtään mitään :) En mä jaksaisi edes aamulla heti katsella niiden töhötystä juuri kun saa silmät auki. Ja kyllä, mulla on monta koiraa ja tykkään niistä silti todella :D

Meitsi vetää hyvin. Kävin mäkkärin autokaistalla ja ostin El Maco -aterian. Tässä nyt sitä vetelen samalla. Rankalaiset kiskoin ekana ja aloin kaivella hampurilaista pussista niin käteen osui toinen pussi missä oli kuvien mukaan tarkoitus sekoittaa jotain. Ja löytyi sieltä El Maco -mausteseoskin ja mulla on sellainen kutina, että se olisi kuulunut rankalaisten joukkoon. No, meni jo.

Ihan kiva juoksukeli oli kun ei aurinko paahtanut. Ei näkynyt Santsia ainakaan suolijärven rannalla :D Ei kyllä ketään muutakaan...

Meitsi vetää hyvin. Kävin mäkkärin autokaistalla ja ostin El Maco -aterian. Tässä nyt sitä vetelen samalla. Rankalaiset kiskoin ekana ja aloin kaivella hampurilaista pussista niin käteen osui toinen pussi missä oli kuvien mukaan tarkoitus sekoittaa jotain. Ja löytyi sieltä El Maco -mausteseoskin ja mulla on sellainen kutina, että se olisi kuulunut rankalaisten joukkoon. No, meni jo.

Sulle aina sattuu kaikkee jännää :)

Meillä lähtee vekka kun alkaa tanner tömistä. Tai sitten odottaa lattialla, että ei voi kestää noin kauaa. Ja tuijottakoon jos tykkää.

Kliinisesti testattu aamulla.

Toinen juttu et niillä kumma tapa viedä aina paikka kun nousee ylös. Ilmiselvästi "ken persees nostaa..." mottona. Kaks kertaa on tarvinnu istua päälle, ennen kuin ymmärsi jutun juonen. Nykyään varastaa sohvapaikan edelleen, mut liukenee nopeesti kun palaa takaisin

Tuli aikamoinen flashback. :D En kyllä mäkkärillä tai hesellä ole käyny varmaan pariin vuoteen mutta joskus jommassa kummassa oli samanlainen mausteseos-pussi piilotettu hampurilaislaatikon alle ja huomasin sen siinä vaiheessa kun ranet oli jo syötynä :)

Back
Ylös Bottom