Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaipaamme lisätietoa. Jos tuntematon tyyppi tulisi mun ovelleni vaatimaan drinksulle en välttämättä lähtisi. Paitsi jos se olisi NAISihminen. Onko jotain mitä emme tiedä?
Naapurin hottis sinkkumies... or not :D
"Onely the lonly"
Hangos ainaki paistaa. Eiköhän se sielläki vielä kirkastu. Nyt tuntuu et vois ottaa pikku tirsat tähän väliin.Huomenta. Keli ei toistaseks ainakaa viä vakuuta ja mun ku piti mennä rannalle löhöö päiväks. Mur.
Hangos ainaki paistaa. Eiköhän se sielläki vielä kirkastu. Nyt tuntuu et vois ottaa pikku tirsat tähän väliin.

Melkeen vois jäädäki. No, enköhän mä täältä illaksi hiivi takasi.Jää sinne :D no älä jää. Saa luvan kirkastua.
Koita jaksaa![]()
Tämän talouden mötkäle joko a) tulee tuijottamaan tai b) menee piiloon kyseisen hekumallisen tapahtuman aikana.Tiesittekö että varmin tapa estää "aamu-urheilu" ja oikeastaan muinakin aikoina on koira. Hiukankin kun liikahtaa sängyssä niin tuo hyppää väliin.
Tiesittekö että varmin tapa estää "aamu-urheilu" ja oikeastaan muinakin aikoina on koira. Hiukankin kun liikahtaa sängyssä niin tuo hyppää väliin.
En mä jaksaisi edes aamulla heti katsella niiden töhötystä juuri kun saa silmät auki. Ja kyllä, mulla on monta koiraa ja tykkään niistä silti todella :DMeitsi vetää hyvin. Kävin mäkkärin autokaistalla ja ostin El Maco -aterian. Tässä nyt sitä vetelen samalla. Rankalaiset kiskoin ekana ja aloin kaivella hampurilaista pussista niin käteen osui toinen pussi missä oli kuvien mukaan tarkoitus sekoittaa jotain. Ja löytyi sieltä El Maco -mausteseoskin ja mulla on sellainen kutina, että se olisi kuulunut rankalaisten joukkoon. No, meni jo.

Tiesittekö että varmin tapa estää "aamu-urheilu" ja oikeastaan muinakin aikoina on koira. Hiukankin kun liikahtaa sängyssä niin tuo hyppää väliin.
Meitsi vetää hyvin. Kävin mäkkärin autokaistalla ja ostin El Maco -aterian. Tässä nyt sitä vetelen samalla. Rankalaiset kiskoin ekana ja aloin kaivella hampurilaista pussista niin käteen osui toinen pussi missä oli kuvien mukaan tarkoitus sekoittaa jotain. Ja löytyi sieltä El Maco -mausteseoskin ja mulla on sellainen kutina, että se olisi kuulunut rankalaisten joukkoon. No, meni jo.

Juu oikein erikoisjännää. En tiedä miksi tuokin oli pakko jakaa.Sulle aina sattuu kaikkee jännää .)