Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Harmi että ehin tulla jo kyliltä kotio. Muuten olisin lähteny Sniffarin kanssa hyödyntämään sitä mustaa Amexia mutta toisella kertaa. Jahka karvat on kasvanu takas. Siis Sniffarin.

Siivosin kampan. Hyva mina.

Meilla on tanaan tyttojen ilta. Meinattiin hakea viinia ja juustoa mutta todettiin etta turha tuhlata rahaa juustoon kun kukaan ei kuitenkaan muista syoda sita. Viinilla ja viskilla mennaan siis.

Minä olen yksi niistä tytöistä.

Joka juo viinat.

Olet koska tahansa tervetullut meidan tyttojen iltoihin. Voidaan sitten kilpaa juoda viinaa.

Jaahas.

Mikäs siellä suojaikäraja?

Mua saa nimittäin koskee ihan joka paikkaan.

Minun asunnossani ei ole suojaikarajaa. Taalla ollaan lain ulkopuolella ja kaikki on sallittua.

atyvu3a3.jpg

Partytime, excellent?

Aika jännä lager kun 9,3%. Tuota on maisteltava joskus, vaikka odotukset eivät olutoppaan arvion mukaan ole kovin suuria.
No arvaappa miks oli ostettava? Ei tuo ollut likikään samanlaista paskaa kuin kotimaiset tuplapukit ja tosi paskat vaan ihan mielellään tuon joi loppuun saakka. Ei kaikkein raikkain lager, mutta sitten taas jos raikasta tahtoo niin hakee sitä Coronaa Virosta.

Mua vähä jännittää mitä PaPPakselle tapahtuu tänään.

Ei tapahtunut mitään, paitsi se mitä itse panin tapahtumaan. Nimittäin, olen omaksunut "bad boy" elämäntyylin ja asenteen koska se vetoaa naisiin. Tämän ulkoiseksi tunnusmerkiksi tein tänään rohkean vedon ja jätin työpaidastani ylimmän napin auki ja laitoin kauluksen pystyyn koska tekona se huokuu kapinaa, me astetta kovemmat kundit emme välitä pukeutumisnormeista.
Tulosta syntyi välittömästi, ohi kulkiessani sain päivän aikana kaksi kertaa katsekontaktin uuteen kanttiinin tyttöön. Kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla tyttö saattoi hymyillä, joten tämä on luultavasti rakkautta. Jos homma etenee yhtä vauhdikkaasti kuin luulen, vien suhteemme ensi viikolla seuraavalle tasolle ja kysyn joltain hänen nimeään, tai kenties käyn testaamassa kaupittelemansa munkit.

Hieno päivä PaPpaksella. Myös. Terveisiä keikalta jokaiselle keskioluen ystävälle. ml.JohnnyV

image.webp

Mäkin istun yksin kotona, just tulin lenkiltä.. Mutta, mua sentään käytiin ihan ovelta käsin pyytämässä drinksulle. Eipä oikein napannut :D

Vertaistukea löytyy, oli asia mikä tahansa. Pitää perustaa "Anonyymit laatusarjojen seuraajat" -ryhmä.

- - - Updated - - -

Kansankielellä "Onely the lonly" Vokotti tarkistakoon kirjoitusasun.

- - - Updated - - -

...Eipä oikein napannut :D

Kaipaamme lisätietoa. Jos tuntematon tyyppi tulisi mun ovelleni vaatimaan drinksulle en välttämättä lähtisi. Paitsi jos se olisi NAISihminen. Onko jotain mitä emme tiedä?

Back
Ylös Bottom