Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ne Ilimajokiset sinne asti jaksaasi pyrkiä, niille varmaan riittää vaan tuo toinen jalka. Vähä niinku koirillekki.

En muuten juuri äsken verrannu kaikkia Ilimajokisia koiriin. Se oli vaan se yksittäinen tapaus monta vuotta sitten.

No huh. Mutta kyllähän se hyvä on varautua kaikenlaiseen säähän. Mm.

Mulle olikin Kusti polkenut Jorman nimipäivänä levyn postilaatikkoon. Täytyy kohta korkata. Se. Levy.

Ootteko nähny viisvitosta samsungia?

image.webp

No mites sitten meinasit ottaa pieruista muka ilon irti? Vai rupeatko jemmaamaan puolikkaiden Lidlin kassien tyyliin?

- - - Updated - - -

Vieraiden toivossa.

No mites sitten meinasit ottaa pieruista muka ilon irti? Vai rupeatko jemmaamaan puolikkaiden Lidlin kassien tyyliin?

Ai mutta annoinko mä nyt virheellisesti semmosen kuvan, että olisin joskus vahingossa piereskellyt. Ei herraisä. Mä olen sentäs hieno nainen. Kai.

Pottu kun potuttaa. Enkä voi ees julkisesti puhua siitä, mut ainakin tuli vähän höyryjä päästettyä.

Nyt ketju voi palata pierukeskustelun pariin...

Pahoitteluni, minun pitäisi kyllä tietää jo että naiset eivät piereskele, olen maamoukka, anteeksi. Jos itse olisin mies, nauttisin toisaalta nahkalla pinnoitetusta sohvasta, soundit ovat muhkeat, kuulemma.

- - - Updated - - -

duaali: höyryjen tai kaasujen purkaminen tekee hyvää.

- - - Updated - - -

soundit kuin isossa veekakkosessa.

Minulla on muuten uusi soffa. Tiesittekö?

Nyt se on enää uudehko koska, selvästi käytetty.

- - - Updated - - -

Kaasuista puheen ollen olen todella pettynyt tämänpäivän hernekeittoon! Viimeviikolla meininki oli aivan toinen. höhö

Tiedättekös muuten mitä? Tänään karvainen mehiläinen kiinnostui pikku kikkelistäni kun sitä heiluttelin pissimisen merkeissä vakiopuskassassani, jossa kasvaa blubiineja, ja ei piileskele itämaisia kaunottaria. Eikös ne luonnon eläimet juokse kutsuvien veromoonien perässä, eli minä vielä eritän niitä? Onko minussa sittenkin potentiaalia?

- - - Updated - - -

Kerran pieretty soffa on ns. kakkoslaatua.

Kyllä sinussa on ilimiselevästi potenssiaalia? Esiintyykö muuten slaavikyykkykuvassasi useasti mainittu nahkasohva?

Päättelitkö tuon mm. väristä?

- - - Updated - - -

Jos vielä yhten oluen niin ei tule huomenna ruumiille niin kovana yllätyksenä. Eli terveydeksi!

Back
Ylös Bottom