Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Neuvostokoneen ollessa kyseessä, saattaa siellä olla mm. Svetlanaa.

Vokotti, sovella naida-verpiä.

- - - Updated - - -

No tulihan se sieltä.

- - - Updated - - -

Mutta nyt on tullut aika. Hyvää yötä kikkeli- ja pimppihousuille!

Joskus uskon, että oon ihan oikeasti heikkolahjanen; Lauloin ton Pretty Girl Rock -kappaleen choruksen mukana parin päivän ajan "Don't hit me 'cause I'm beautiful." Pohdin jopa pariin otteeseen, että "Hmm, onpa outo sanonta, mutta kai sillä on joku tarkoitus." Ei niinku käynytkään mielessä, että "Olisko hate." :jahas:

Mulla on ollut muitakin samankaltaisia aivopieruja juurikin lyricsien kanssa. :rolleyes:

Good morning everyone! Damn I really want to move abroads before the year 2018.
Että silleen,
espanja, hollanti tai jenkit,
pitkin vuotta sujus lenkit,
kieltojen määrää pakoon,
siementäkin kehtais kangeta vakoon,
tänne pientä tehdä en halua,
ettei sen järjettömiä lakeja tarvii opiskella,
englanti, portugali tai norja,
ei ole mieltä olla pelkkä orja,
ruoka kallista ja verot senkun nousee,
yritä tässä nyt olla hc,
varat ei riitä kuin rikkoon,
idootit niitä lahjottaa jopa kirkkoon,
munaakaan ei voi piilottaa kuin johkin pirkkoon.
Qué pasa mi amor?

Minulla on muuten uusi soffa. Tiesittekö?

katso liitettä 117593

Itekin hain eilen uuden:

dy7ehyge.jpg

Nahkasoffa on vähän ikävä, paljas hikinen selkä siinä :(

semmosen vision näin päässä et kuumana kesäpäivänä ajelee nurtsia ilman paitaa (niinkuin karhu). Sit hakee olusen ja menee soffalle lepäämään. Nostaa jalat ylös ja hikinen selkä on ikävä kylmää nahkasoffaa vasten. Ja hitsaa kiinni. Ei mitään seksijuttuja tietenkään.

Hei kuntit, ja minkit toki.

Ratio soitti Nopsajalan Lupaan Olla biisin. Kuuntelin oikein sanoja:
"Tuol on menot, meiningit, tuol on valot kaupungin. Laulut kertoo vapaudest, viini vie sut vangikseen, tytöt antais mulle kaiken, riisuis kaiken paljaaksi, vaan jotain puuttuu, sen tuntee..."

Jäi epäselväks mikä puuttuu?

Mutta nyt cuntit ja kuntit, minulla on lounasperäinen ongelma. Ongelman aiheuttaa lounastarjonta, tarkemmin sen laatu, noinniinku makunäkökulmasta. Toinen lähilounasravinteleista on kesälomalla, ja toisessa on tarjolla Sveitsin leikettä. Sveitsin leike aiheuttaa kaksi jatko-ongelmaa.

a) Se on ns. vitun hirveetä paskaa. Eli ei oikein käy mun makunystyröille, puhumattakaan kyljistä.
b) Miksi Sveitsiläiset tuputtavat leikettään meille? Onko se niin paskaa heidänkin mielestään, että sen voi lähettää tänne, itse syövät sensijaan varmaan jotain naudan sisäfilettä suklaakastikkeella siellä.

Sitten jatko-ongelman jatko-ongelma, mitä mää syön ja missä? Vaihtoehtoina voisi olla Hällän lihamureke, koko-nainen Subwayn Grillattu Kanantissi täysjyvätakasämpylällä, joku muu, mikä muu mikä?

- - - Updated - - -

Hei kuntit, ja minkit toki.

Ratio soitti Nopsajalan Lupaan Olla biisin. Kuuntelin oikein sanoja:
"Tuol on menot, meiningit, tuol on valot kaupungin. Laulut kertoo vapaudest, viini vie sut vangikseen, tytöt antais mulle kaiken, riisuis kaiken paljaaksi, vaan jotain puuttuu, sen tuntee..."

Jäi epäselväks mikä puuttuu?

Karvat. Epäilen päähenkilönä seikkailevan henkilön olevan vanhankansan MUFFDIVER, joka hätääntyy löytäessään nykymuodille uskollisen karvattoman albiinomajavan.

Perjantai!

Päivän tärkein työtehtävä on täyttää päiväraportit viikolta, eli keksiä niihin jotain muutakin kun idleä mitä oon tehny koko viikon.

Sit jalkatreenit ja illalla, uskokaa tai älkää, BAARIIN! En oo kai melkein 3kk juonut yhtä alkoholiannosta enempää. Nyt juon ainaki kolme!

Olipa tiukka palaveri mutta sain ongelman poistettua järjestelmästä. Loppupäivä chill ja tuntien laskemista.

Saunaolu(e)t tai kalareissu illalla saunan jälkeen, kas siinä pulma. Pulma siksi, että kalalle pitää mennä autolla, jos sinne meinaa mennä.

Pitipäs sattua, pitipäs sattua. Minäkin olen kaavaillut tälle illalle oluen makua suuhun. Tuntuu olevan suosittu artikkeli tänään.

Mihin tuotteeseen ulimeissönin olutvalinta napsahti?

Back
Ylös Bottom