Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä minä en nyt ala! En sitten niin yhtään. Sohvaan tarvii porakoneen, eikä mulla semmosta tietenkään ole. Saakeli vieköön, ruuvimensseliki on hukassa. Piru.

Hemmetti. Kämmenet ihan paskana kepeillä kävelystä enkä uskalla lähtee ihan kokonaan ilman kepukoita Helsinkiin. Käsiin sattuu enempi ku jalkaan. Mör.

Odotellessa. Tarjoan Irmalle kaksi olutta jos soittavat tämän huomenna!

[video=youtube_share;-UJp6H27m1c]http://youtu.be/-UJp6H27m1c[/video]

Eikä munkaa tuurilla soita.

- - - Updated - - -

Teekoon paras laulu.

- - - Updated - - -

Muistan kuulleeni tuon ensimmäisen kerran puntisalilla. Rauta oli kevyttä tuota kuunnellessa.

Muistan jopa ketä muita hahmoja oli samaan aikaan salilla läsnä. Niin vomakas oli erek reaktio tuosta biisistä että se on piirtynyt tarkkana muistiin.

Nykyään se on aina raskasta. Tai no tuolla nykysalilla soi musiikkiki niin hiljaa ettei siitä edes saisi sitä voimoo jos sattuis voimakappaleita soimaan.

Sillon ennenvanhaan ku tuli käytyä isojenpokien saleilla joissa volyyminappula oli voimakkaalla ja karjunnat vielä voimakkaampia oli musiikin voimaefekti jotain toista.

Mää en edes yritä kattella volyyminappuloita salilla. Toisella puolella soi nrj ja toisella rock. Kerran oli yle vega päällä, sen vaihdoin pois.

Tässä odotellessa tutustun Waynen Bobiin.

[video=youtube_share;HvsJc3phuFo]http://youtu.be/HvsJc3phuFo[/video]

Ei. Sielä ei pakkiksesta puhuta! Olemme anonyymejä kaljoittelijoita onely.

- - - Updated - - -

Kallista kaljaa. Hyhhyh. Tekee pahaa jo tänään ajatus.

Mua kyllä harmittaa ku Bob ja Pauli on lavalla samaan aikaan ja molemmat haluis nährä.

- - - Updated - - -

Mä ajattelin sulautua huomenna anonyymisti joukkoon laittamalla farkut, hupparin ja nahtakin.

Back
Ylös Bottom