Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

La caca de la mañana.

Wilhelmin kanssa samaa mieltä joogaamisesta. Ottaisin vakiopaikan takarivistä. Hetken joogaamisen jälkeen ei varmaan pystyisi mahallaan maakaamaan.

Olen oppinut, että istuessani alas pitäisi vasen jalka pitää oikosenaan tai muuten jänne kierähtää nuppiluun yli. Se taas aiheuttaa niin vittumaisen tunteen että olen jo pariin otteeseen säikyttänyt koko kerrostalon karjumalla kuin demonihirvi kiima-aikaan. Perkele.

Olen myös ottanut kunnan työntekijän työtahdin näin kesälomien ajaksi. Melkein hiki tuli, kun järjestelin sähköpostiarkistoa koko aamun.

Nyt voikin vaihteluksi loppupäivän istua palaverissa.

Tänään taidan leipoa suklaisia mokkapaloja ja päärynä-kinuskikakkua. Semmoinen fiilis. :D Kesälomalla tulee koko ajan keksittyä kaikennäköisiä projekteja itelle. :D

Mun olis äsken moottoritietä ajellessa tehnyt mieli leipoa lättyä. Rrsstss mitä kuunaamoja oli liikenteessä. Olen nyt täälä moottoritien päässä ruokailemassa.

Back
Ylös Bottom