Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha mä ostan useimmiten just sen kaks tai kolme irtotölkkiä.

:D Jos ostaa himaan sitä varten, että voi joskus juoda tölkillisen.

E: Myönnettäköön myös, että oon kyllä ostellu viime aikoina jotain sellasia, mitä ei ees laatikoissa saa...

Mäki oon viimeaikoina ostellu jopa yhtä pulloa kerrallaan. Se on kato se jos sikspäkinki ostaa niin kerkee mennä päiväys umpeen ennen ku ne on nautittu.

- - - Updated - - -

95 rosenttisesti ku tulee nautittua oluet anniskelualueella.

- - - Updated - - -

Siksi kotiin ostetut tahtoo jäädä juomatta.

Mikä teitä vaivaa? Asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin Ellun kanat. Itsehän olen kuivin suin kunnes on aika ottaa, tasapaino säilyy.

- - - Updated - - -

Vokotilla ihan hyvä taktiikka kyllä.

Eilen oli muuten se uutinen että suomalaisella menee keskimäärin 400e kaljaan vuodessa. Laskeskelin varovasti että minulla menee kevyesti +1000e.

Mä kyllä juopottelen nykyään niin vähän, että ei niitä sen takia juuri viiti varastoon ostella. Ennemmin tulee juotua just yks tai kaks jotain vähän laadukkaampaa silloin kun juo.

Vokotilla ihan hyvä taktiikka kyllä.

Tulee kato käytyä ihmisten ilmoilla ku saunakaljankin käy juomassa kapakassa. Joskus tulee kyllä käytyä saunakaljalla vaikka ei oo saunas käynykkää. hihi

Mä oon juonu ehkä 3 olutta kotona tänä vuonna. Pitää tukea kotimaan ravintolayrityksiä.

Jätkät. Ootteko huomannu että Pikku Kakkosen juontaja (löysin jo nimenkin, Senja) on aikas pirteä tapaus...

Edit. Ja treenannukin vielä!

VVI-258-as-Smart-Object-1.jpg

Oliskohan Senjalla mitään pikku kakkosta vastaan?

[video=youtube_share;7gVZ0Xj9Dwk]http://youtu.be/7gVZ0Xj9Dwk[/video]

Nokitan, ja tiivistän kaiken tähän

- - - Updated - - -

Disclaimer: olkoonkin kaimani, tuo en ole minä!

- - - Updated - - -

Sinkkuleideille tiedoksi, hör hör!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom