Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksei kello voi jo näyttää kotiinlähdön aikaa... En ole ikinä ollut töissä näin väsynyt! Argh oma vika :(

nukuin sitten parhaan treenausajan ohi, kun piti vaan vartti silmiä lepuuttaa. nyt siellä on taas ruuhkaa :/ ei ole hyvä tämä

Missä Johnny luuraa?

Naapuri lukinnut kellariin? Piilottanu italiattaren avaimet? Piilottanu työmaan avaimet? Taravarikoinu kämmenpuhelimen sekä retinan? Näin estänyt sosiaalisen elämän NAISten ja Miesten kanssa world wide webissä. Vai eikö vain yhdyntöihin ole tullut väliä että olis kerinny?

- - - Updated - - -

Pittää kö pian päivittää ikävä lista muotoon

-MĂ–YKKYNEN
-JohnnyV

Mä olen kohta viikon ajan yrittänyt päivittäin soittaa Blue1 tai SASin johonkin maksuttomaan palvelunumeroon (joka mulle annettiin), josta mun pitäisi saada kysyttyä mun lentoon liittyvä vahvistus. Mutta siellä ei koskaan kukaan vastaa! Ihan käsittämätöntä. Kun se on ilmainen, ei vissiin tarvi palvella. Mutenkin kyllä SASin palvelunumerot on aika ala-arvoisia halpoine äänitteineen.

Tuli palvelunumeroista ja jonotusmusiikeista muisto. Soitin kerran ehkäisyneuvolaan kun piti jotain aikaa varata rutiiniroplinkia varten. Jonotusmusiikkina reteesti "tahdon rakastella sinua". Hauskasti oli vähän pilkettä silmäkulmassa siinä.

Miksihän kotimaan nettiliikenne ei toimi. Taino pakkis toimii, mutta esim areena.yle.fi tai katsomo ei. Nimimerkillä päivä pilalla ku en nää jalkapalloa...

Kuntit.. Täältä retinasta tulee nyt vähän sitä rispektiä huolenpidosta, olen nimittäin henkissä. Laitoin juuri töissä kaiken jumalauta kuntoon ja nyt pikkusen huilia.

Kyllä retinalla toimii areena. mm. täysistuntoa näkyy suorana.

image.webp

Ompa vaan mukava istua hotellin aulassa ja juoda hyvää kahvia läppäri sylissä.

Tosin, en saanut kahviini maitoa taaskaan. Onneks kahvi menee ilmankin, mutta mikä siinä on vaikea käsittää "coffee with milk", kun ei edes oo eka kerta. :jahas:

Nokitan.

[video=youtube_share;AH-vYBN7das]http://youtu.be/AH-vYBN7das[/video]

No jatketaas ny sitte. Nyrkkitappelua mä kyllä vähä odotan. Ja kakkahätää kans.

[video=youtube_share;PTzBoTbWY4g]http://youtu.be/PTzBoTbWY4g[/video]

Viimeksi muokattu:
Kakkahätä tulee varmasti. Toivottavasti ei festifaal alueella. Nyrkkitappelua en lupaa.

- - - Updated - - -

image.webp

Minun aikatauluni.

Kesäkuu, 24:s päivä, Herran vuonna 2014
Etsintöjen kolmas päivä, ajantajuni on mennyttä. Miehistön moraali alkaa rakoilla. Muonavarasto käy vähiin ja viimeinenkin rommitynnyri on kuivunut. Edellisestä kylästä mukaan ottamamme laivakoira, kutsumanimeltään Kusirotta, on menettämässä viimeisenkin pidättelykykynsä. Etsinnöistämme huolimatta ei merkkiäkään Johnystä. Aamupäivällä saapunut kirjekyyhky toi viestin jonka mukaan elonmerkkejä huhutaan saaneen, en tiedä mistä. Kirkastan mieleni muilta piilottamallani korvikkeella, minun on tehtävä raskas päätös...

Aamun sarastaessa minun on johdettava retkikuntamme takaisin kotiin.

laivakoira.webp
voiveitsi.webp
korvike.webp
sunset.webp

Autobar con irvistys. Tänään siivoon keskeneräisten töiden listan.

En tosin ajatellut tehdä niitä.

Back
Ylös Bottom