Älä paljasta suunnitelmiasi internetissä.
Sssshhhhhh...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä paljasta suunnitelmiasi internetissä.
Mutta pakarat saa paljastaa? Kaveri käski kysyä.
Mikäli on kyse pastillivapaista pakaroista, niin mikä nottei.
Käske Ksiinan ajaa perskarvansa ensin, niin pastillikeskittymän mahdollisuus vähenee huomattavasti.
Jäämme siis odottamaan leukaperät märkinä!
Ei siis liity minun naiseen mitenkään tämä, eli siltä osin voit kuivata suun. Vanha pula-ajan tarina.
Venäytin takareiden ja eppäilen ettei jalkatreenistä tänään tule lasta eikä paskaa.
Mua alko nyt kaduttamaan mun salijumppatauko, kun te ootte noin ahkeria. Ei mullakaan ois varaa mitää taukoja pidellä.
Toivottavasti ei tule kumpaakaan. Nimittäin. Raskauden loppuvaiheilla ei varmaankaan ole tarkoituksenmukaista suorittaa noin fyysisesti vaativia harjoitteita. Ja housuun paskantaminen on vaan noloa. Joissakin piireissä. Ja siinä tapauksessa, että joku tekee aistihavainnon. Joko silmitse tai nenitse.
yksin kolmen miehen hommia.. hurraa
En kyl tiedä.. mul on aina jotenkin alaston olo ilman housuja =/No sittenhän se ei haittaa jos vähän turskahtaa, kun voi olla ilman housuja. Eli paljaskikkelöidä. Tai tässä tapauksessa paljaspimpelöidä.