Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei siis liity minun naiseen mitenkään tämä, eli siltä osin voit kuivata suun. Vanha pula-ajan tarina.

No kai mää ny sen arvasin. Emmäkään ny ihan kenen tahansa pastilleista syty. Varsinkaan minkään pirttihirmun.

Viittauksellani märkiin leukaperiin, halusin viestiä vain sitä tosiasiaa, että yleensäottaen pastillitarinat ovat huumorintajuuni vetoavia. Onhan niissä kyse yleensä kakka-/pieruhuumorista. Eli siitä jaloimmasta huumorin alalajista.

Mä meinaan mennä kohta kuntosalijumpalle. Minun ruumiinrakenteellani ej ole varaa pitää taukoja. Ajattelin kyykätä kolmannen kerran neljän päivän sisään. Voima lähtee jaloista sanoivat isot pojat jo sillon 15 v sitten. Uskon etelleen heitä.

- - - Updated - - -

Minusta ei kasva ikinä niin isoa poikaa kun he. Mutta he olivatkin vitamiinipoikia, minä en.

Tänään ois mullakin jalkapäivä. Jalat vaan aika kuolleet, eikä varmaan vähiten ihan paskojen juoksukenkien takia. Voiskin ennen salia käydä kenkäostoksilla. Ja lenkillä. Aurinkokin yrittää paistella hetkittäin :)

Tulinpa just tissi-takareisijumpalta, oli muksaa. :)

Mulla tuli maha kipeeks kun söin omenan. Saatana.

- - - Updated - - -

Pitkästä aikaa sataa vettäkin! Hiphei. Se siitä jalitsun pelaamisesta. Minähän en vesisateeseen mene.

Pitäs tämää mennä nostelee maasta ja ylöstäytymään kyykystä mut vähän pelottaa kuin käy. Eilen palotikkaat osoittautui mainettaan mahtavammaksi vastustajaksi, kun yritin niitä paineilmalaitteineni ylöstäytyä. Venäytin takareiden ja eppäilen ettei jalkatreenistä tänään tule lasta eikä paskaa.

Venäytin takareiden ja eppäilen ettei jalkatreenistä tänään tule lasta eikä paskaa.

Toivottavasti ei tule kumpaakaan. Nimittäin. Raskauden loppuvaiheilla ei varmaankaan ole tarkoituksenmukaista suorittaa noin fyysisesti vaativia harjoitteita. Ja housuun paskantaminen on vaan noloa. Joissakin piireissä. Ja siinä tapauksessa, että joku tekee aistihavainnon. Joko silmitse tai nenitse.

Mua alko nyt kaduttamaan mun salijumppatauko, kun te ootte noin ahkeria. Ei mullakaan ois varaa mitää taukoja pidellä.

Sehän riippuu täysin suklaadonitsin määrästä hiatuksen aikana. Kyllä sitä pari kolme mahtuu pesukomuutin laatikoihin, mutta ei enempää. Ethän sentään mikään eläin ole?

Toivottavasti ei tule kumpaakaan. Nimittäin. Raskauden loppuvaiheilla ei varmaankaan ole tarkoituksenmukaista suorittaa noin fyysisesti vaativia harjoitteita. Ja housuun paskantaminen on vaan noloa. Joissakin piireissä. Ja siinä tapauksessa, että joku tekee aistihavainnon. Joko silmitse tai nenitse.

Treenaan 2,5mx2,5m "salilla" toivottavasti yksin. Ei siellä kukaan nää mitä tulee.

No sittenhän se ei haittaa jos vähän turskahtaa, kun voi olla ilman housuja. Eli paljaskikkelöidä. Tai tässä tapauksessa paljaspimpelöidä.

- - - Updated - - -

Hyi, kaikenlaisia ihmisiä...

Back
Ylös Bottom