Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ai kamala
- - - Updated - - -
Mä meen ny katsomaan, mitä tarkoittaa "Juhannuslounas".
Tuskin malttaa odottaa :DKyllä mä puhun ihan vaan mopoista ja mopoilusta, vaikka omastakin ehkä pari kuutiota enemmän löytyy :D
tarvitsee olla tarkkana.. ja alle 1000kuutioisia ei tueta ;)
Sieltä tuli todellinen munkkiasiantuntija heti linjoille, kun on donitsista kuvamateriaalia.
- - - Updated - - -
Montako menee yheltä istumalta?
^^ kunhan perse pysyy.. muusta ei väliä
Irmalla siellä kinuski original, eikö olluki? Paras dounatsi mitä Artulta irtoaa. Helvetti kun on kroppa ja kaikki sekasin. Saatanallinen nälkä, jääkaappi puolillaan (puolityhjä vai puolitäysi?), mutta mitään ei tee mieli. Jessus. No tippuupahan viimesetkin lihat kropasta, jää plösöt jäljelle. Ja nahka.
Niin siis oikeastihan minulla on vain viritetty Suzuki peevee. Kun eihän mulla muuten yletä jalat maahan tai tassut ohjaustankoontarvitsee olla tarkkana.. ja alle 1000kuutioisia ei tueta ;)
^tietenkin riippuu millainen henkilö ajaa sitä pienempää "mopoa".... :D

Tämänkin vuoden loman kunniaksi (kun se nyt suvaitsee vain saapua), voisin juhlistaa sitä Artun Kinuskidonutsilla. Parasta.Irmalla siellä kinuski original, eikö olluki? Paras dounatsi mitä Artulta irtoaa. Helvetti kun on kroppa ja kaikki sekasin. Saatanallinen nälkä, jääkaappi puolillaan (puolityhjä vai puolitäysi?), mutta mitään ei tee mieli. Jessus. No tippuupahan viimesetkin lihat kropasta, jää plösöt jäljelle. Ja nahka.
On tää nyt vittu kun viikkotolkulla pitää jauhaa kaikista herkuista :'(
Kyllä, kinuski original. Se on paras.
Onneks muuten ei oo enää tommosia ongelmia. Kaikki mitä eteen tuodaan, syön. Kaikki mitä ei tuoda, haen ne itse ja syön.
Tämänkin vuoden loman kunniaksi (kun se nyt suvaitsee vain saapua), voisin juhlistaa sitä Artun Kinuskidonutsilla. Parasta.
Ja lihavathan on leppoisampia, lähtee sustakin honey se pahan akan maine ;) :haart: