Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juhannuslounaksena oli siis:

- mustaa jöötiä
- naudan paahtopaistia
- uusia pottuja
- kanan TISSIä
- raetuuttoo
- salaattia
- punajuurta
- jotain muuta paskaa mitä en ottanu

Jälkiruuaksi ei ollut mm. Irman suklaadonitsia.

- - - Updated - - -

Juhannussimaa ei löytynyt myöskään.

Irmalla siellä kinuski original, eikö olluki? Paras dounatsi mitä Artulta irtoaa. Helvetti kun on kroppa ja kaikki sekasin. Saatanallinen nälkä, jääkaappi puolillaan (puolityhjä vai puolitäysi?), mutta mitään ei tee mieli. Jessus. No tippuupahan viimesetkin lihat kropasta, jää plösöt jäljelle. Ja nahka.

Sieltä tuli todellinen munkkiasiantuntija heti linjoille, kun on donitsista kuvamateriaalia.

- - - Updated - - -

Montako menee yheltä istumalta?

Kolme oon syöny yheltä istumalta, enempää en oo kokeillu. Siinä oli noita reikädonitseja ja sitte niitä missä on joku mörkösperma sisällä.

^^ kunhan perse pysyy.. muusta ei väliä

Ei ole kohta persettäkään enää kun ei oo kyykätty. Maattu vaan selällään ja kylellään tatamilla.

Irmalla siellä kinuski original, eikö olluki? Paras dounatsi mitä Artulta irtoaa. Helvetti kun on kroppa ja kaikki sekasin. Saatanallinen nälkä, jääkaappi puolillaan (puolityhjä vai puolitäysi?), mutta mitään ei tee mieli. Jessus. No tippuupahan viimesetkin lihat kropasta, jää plösöt jäljelle. Ja nahka.

Kyllä, kinuski original. Se on paras.
Onneks muuten ei oo enää tommosia ongelmia. Kaikki mitä eteen tuodaan, syön. Kaikki mitä ei tuoda, haen ne itse ja syön.

tarvitsee olla tarkkana.. ja alle 1000kuutioisia ei tueta ;)
^tietenkin riippuu millainen henkilö ajaa sitä pienempää "mopoa".... :D
Niin siis oikeastihan minulla on vain viritetty Suzuki peevee. Kun eihän mulla muuten yletä jalat maahan tai tassut ohjaustankoon :hyper:

Tämänkin vuoden loman kunniaksi (kun se nyt suvaitsee vain saapua), voisin juhlistaa sitä Artun Kinuskidonutsilla. Parasta.
Ja lihavathan on leppoisampia, lähtee sustakin honey se pahan akan maine ;) :haart:

Kyllä musta tuntuu, että toi pahan akan maineen pönkitys on jotain käsittämätöntä itseviljeltyä propagandaa. Pelkkää kukkaa ja glitteriä ja hörhelöä on Kairan olemus!

On tää nyt vittu kun viikkotolkulla pitää jauhaa kaikista herkuista :'(

Siitä puhe mistä puute, katsos.

Kyllä, kinuski original. Se on paras.
Onneks muuten ei oo enää tommosia ongelmia. Kaikki mitä eteen tuodaan, syön. Kaikki mitä ei tuoda, haen ne itse ja syön.

Näin mullakin yleensä. Nyt joku kummallinen ruokahaluttomuus vaivaa. Ei siinä muuten mitään, ei mun oo pakko syödä, mutta kun alkaa päässä vippaamaan ja on ollu vähän kalpea fiilis. Raahaavat minut kohta joko ruumishuoneelle tai ulkoilmaan :D

Tämänkin vuoden loman kunniaksi (kun se nyt suvaitsee vain saapua), voisin juhlistaa sitä Artun Kinuskidonutsilla. Parasta.
Ja lihavathan on leppoisampia, lähtee sustakin honey se pahan akan maine ;) :haart:

Oikein! Fiksu kettu! Tuo kinuski on vaan niin syntisen ihana renkula, että jotenkin sitä syödessäkin tietää tekevänsä itselleen kauheuksia. Ja kyl mää yritin olla vähä pulskempiki, mutta ei se helepottanu yhtään, ihan yhtä paha ja paska ihminen ku ennenki :rolleyes:

Nyt tällainen fiilis:

1292776357848447.jpeg

Ja ilmekin on sama.

Back
Ylös Bottom