Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä ajelin eilen 399,4km autolla. Ysikasia paloi 28,4l. Ei ollut yhtään jännää. Mopolla vastaava matka eilen. Olisi ollut äärinmäisen kylmä. Nahkat päällä siis. Ja niin suuri tarve ej ole mopoilla että koretrytkyt vetäisin päälle.

- - - Updated - - -

Miksei juhannuksena voi olla esimerkiksi yksin kotona? Aivan niin ku muinakin päivinä?

- - - Updated - - -

Minkähän takia olen hereillä jo nyt?

Tänään on kansainvälinen sarvikuonojen päivä. Minulla on tippuri.

Postisi oli melkein yhtä hyvä, kuin Elsun avatar. Kuka tuo nainen on? Menee helposti top 10 kauneimmista näkemistäni naisista...

Mitä työttömän on tarkoitus tehdä nukkumisen ja treenien välissä? Treeneihin vielä 5h aikaa, ja hajoilen jo nyt koneella makoilemiseen.

Postisi oli melkein yhtä hyvä, kuin Elsun avatar. Kuka tuo nainen on? Menee helposti top 10 kauneimmista näkemistäni naisista...

Mitä työttömän on tarkoitus tehdä nukkumisen ja treenien välissä? Treeneihin vielä 5h aikaa, ja hajoilen jo nyt koneella makoilemiseen.

Jos et jaksa vähintään kymmentä kertaa päivässä, älä edes aloita...

se olen minä.

image.webp

Back
Ylös Bottom