Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko kaikilla oma paikka? Onko kaikki tasapuolisesti velkaa toisilleen? Onko farkkutakkisten miesten porukka jossa yksi käheä ääninen "nainen"?

- - - Updated - - -

Pakko lähtee ns himaan. Pakko.

Haluan kiittää insinöörejä. Etenkin itävaltalaisia insinöörejä. Ne kun on perkule keksineet yksipuolisen takaswingin josta saa vanteenrenkaan irti ilman että tarvitsee purkaa mitään muuta, siihen jää nätisti jarrulevy paikalleen eikä ketjujakaan tarvitse irrottaa ollenkaan. Mutteri vaan auki ja rengas kainaloon. Hienoja miehiä.

Asteikolla neljästä viiteen, kuinka monta lyyliä voi tohon kutsua kylään (meidän neljän jätkän lisäks)?

alppihimos4.jpg

10

- - - Updated - - -

Tai oikestaan 8 niin tulee joka jannulle tasapeli. Ny ku rupes aisaa miettimään.

- - - Updated - - -

Hirmu hyvää!

image.webp

Asteikolla neljästä viiteen, kuinka monta lyyliä voi tohon kutsua kylään (meidän neljän jätkän lisäks)?

alppihimos4.jpg

Asiasta kukkapurkkiin... Ompa tutunnäköstä! :D Ihan niinku meiän Himosmökki viime vuodelta. Tänä vuonna meillä ei oo poreilumahdollisuutta. :(

Eiköhän noilla jannuilla ole mielessä ihan joku muu kuin saunominen. Siksi kahdeksan.

mä olen hukassa- tänään vasta tajusin, et mun pitäs syödä jotain juhannuksena, riittääkö että stan 10kg lihaa ja salaattijutut päälle? En jaksa vaivata aivoraukkojani tässä härdellin keskellä...

Back
Ylös Bottom