Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en oo varannu vielä mitään. Sunnuntainako on kauppa sitte seuraavaksi auki?

Eli huomenna täytyy osata tietää mitä haluaa syödä kolmena päivänä. Minä en tykkää juhannuksista!

^^Juu, tarkastuksessa on. Sit kun se on hyväksytty, pitää vielä lisätä vähän juttua niin tulee väitöskirja. Väittely ehkä vuoden päästä siis.

Eli huomenna täytyy osata tietää mitä haluaa syödä kolmena päivänä. Minä en tykkää juhannuksista!

Syöt ihan niitä samoja juttuja kun muinakin päivinä. Kaupassa käyntikin on helppoa kun aina kävelee saman reitin ja ottaa tavarat samoista hyllyistä.

Syöt ihan niitä samoja juttuja kun muinakin päivinä. Kaupassa käyntikin on helppoa kun aina kävelee saman reitin ja ottaa tavarat samoista hyllyistä.

Mutta ku pitää ostaa niin paljo kerralla ku on tottunu että yleensä ostelee noin kahden illan syömiset vaan kerralla. Syö miestä tällänen ku pitäis osata suunnitella elämää eteenpäin kolme päivää! Se on liikaa vaafittu retinapoikamiehelle.

- - - Updated - - -

Pulleropallero.

Kaksi pulleaa palleroa?

- - - Updated - - -

Eturuumiissa. Hihihi

Ja seki syö miestä ku juhannussina on niin rauhallista. Ei taida olla kylilläkää ku kolme teranssia auki. Kaikki juhlapyhät sais kieltää lailla.

- - - Updated - - -

Khihih...

Kannattaisko epsanjan peli mennä seuraamaan a-alueelle?

Kyllä mä tiiän ettei ne sohvanvalintaan vaikuta.

- - - Updated - - -

Minäpä löysin tänään duunipaikan sisätiloista kävyn! Huomenna etsin sen oravan. Jännä päivä tiedossa.

Kävitkö ulkona kusella? Tänään.

Ja seki syö miestä ku juhannussina on niin rauhallista. Ei taida olla kylilläkää ku kolme teranssia auki. Kaikki juhlapyhät sais kieltää lailla.

- - - Updated - - -

Kannattaisko epsanjan peli mennä seuraamaan a-alueelle?

Kyllähän se aina tuo semmoisen mukavan lisän. Itse jos olisin lomalla, ottaisin varmuuden vuoksi, niin vituttaa vasta huomenna jos tuleekin tappio ja telkkari on lentänyt toistaiseksi tuntemattomasta syystä naapurin tontille.

Mutta ku pitää ostaa niin paljo kerralla ku on tottunu että yleensä ostelee noin kahden illan syömiset vaan kerralla. Syö miestä tällänen ku pitäis osata suunnitella elämää eteenpäin kolme päivää! Se on liikaa vaafittu retinapoikamiehelle.
Voi jessus. Yhtä hankalaa ku Irman sohvahommat.
Minäpä löysin tänään duunipaikan sisätiloista kävyn! Huomenna etsin sen oravan. Jännä päivä tiedossa.
Pidä nyt kuitenkin se heppi lahkeessa.

Mäki oon asunu samannäköisessa mökissä. Porealtaassa en käynyt. Saunassa kylläkin. Munasillaan.

- - - Updated - - -

Oikeen tulee pahanolonväristyksiä ku muistelee niitä juhannuksia.

Back
Ylös Bottom