Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Liha-annos oli hintaansa nähden ala-arvoinen. En suosittele kenellekkään.

Mäkää en nähny keskisenkesässä Vesaa. Mutta Pekan näin.

Topi on kyllä upea hahmo, semmonen köyhän miehen Vesa. Ilman ulkomaalaista naista.

- - - Updated - - -

Ja ryyppäämistä. Tai sen lopettamista. Ja uudelleen aloittamista.

Topi on kyllä upea hahmo, semmonen köyhän miehen Vesa. Ilman ulkomaalaista naista.

- - - Updated - - -

Ja ryyppäämistä. Tai sen lopettamista. Ja uudelleen aloittamista.

Kyllä ja mökillä jonkun vaimon panemista kai tai voi olla että humalan takia ei pantukaan tai ainakaan muisteta sitä ja puukottajasta eikä auton renkaan puhkojasta ole ihan selvää käsitystä.

Eipä paljon moottoripyörähommat kiinnosta, mä oon sen verran valikoiva että en aja ku lumisateessa.

- - - Updated - - -

Kerran olin semmosessa paljussa, en tykännyt. Hirveen näköstä oli aamulla se vesi. Hirmu paskasen näköstä. Muistaakseni jouduin turvautumaan paperi+vynssi yhdistelmäänkin niiden kemujen jälkeen.

- - - Updated - - -

Epäilen NAISia syypääksi, niitäkin oli siellä. Tytöt pissaa altaaseen.

Epäilen NAISia syypääksi, niitäkin oli siellä. Tytöt pissaa altaaseen.

Tämä on niin totta. Ja härskisti pissiikin.

Tässä ihan tyynesti ottaa kyykyt:
2327045602_60f941df2f_m.webp

Ai ai paha paha, kyllä siellä on nyt ylitäytetty tortilla livauttanu nesteet pihalle. Meneekö se muuten ihan kuivaksi siittä, vai auttaako jos sitä liottaa paljussa?

Ihan tulee mieleen J.Tuksunen Tampersterin rautiotieasemalla kyykkypissillä. Ei auta liotus.

- - - Updated - - -

Ehkä kuumavesipainepesuri + kloriitti.

Back
Ylös Bottom