Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei pakko oo kattoo. Ite on sentään sellasella aikvyöhykkeellä, että ne tulee järkevään aikaan. Tosin, on sitä sit muuta puuhaa, niin ei tuo nahkapallo niin kiinnosta.

Jos lähtis pizzaa syömään päivälliseks :kuola:

Urheilua on tosin ikävä. Salille pääsy tekis poikaa.

Hyvää oli pizza! Meat lovers oli just passelin lihakas.

Kämpillä löyty pöntöstä iso sammakko. Meinas veli pelästyä [emoji16]

Tänään kaverin mökille saunomaan ja grillaamaan! Harmi vaan ku on vielä niin kylmää säätä luvannu. :(

Jahas, ei vissiin kuumetta mutta kurkku sairaan kipee ja imusolmukkeet turvoksissa ja kosketusherkät.. Samperi.

Rauhotu Zantsi. Lohduttaudu sillä ajatuksella että sit ku se projekti on ohi, niin voi ottaa rauhallisemmin ja seuraava homma on paljon löysempi.....not.
Tai sitten pidä arvossa sitä että olet avaintyöntekijä. Paitsi tietysti palkkaneuvotteluissa ja lomatoiveissa olet vaintyöntekijä.
Ei tainnu tää tsemppi auttaa;)

Ei mulla kyllä yleensä ihan tälläsiä haistavittu projekteja oo. Se johtuu vaan siitä että tää projekti oli mitotettu kahelle ihmiselle tehtäväks kahessa ja puolessa kuukaudessa ja mä koitan siitä yksin selviytyä puolessatoista kuukaudessa. Oon myös miettiny, että viittiikö sitä ylisuoriutua ja tehä toi ajallaan? Sittehä ne vaattii pian seuraavan projektin yhtä kiireesti ja taas jää avut saamatta ja palkkaa ei tietenkää tuu lisää.

Ei. Tiesitkö että ylitöiden teko on täysin vapaaehtoista. Sua ei voida pakottaa.

Tiedän. En vaan tykkää epäonnistua.

Jollei olis tänää noussu kuume niin olisin menny viidentenä viikonloppuna töihi. Nyt kuitenki lepään kuumeeni pois ja kattelen palloa :)

No edelline projekti oli yhtä kiireinen. Mut tänäänpä sit esimies ottiki puheilleen. Palkankorotusta tiedossa :)

No se o hyvä, että sulla menee hyvin. :D

Hrr, olisi saanut olla aamukäpsöllä lapaset, pipa sentään oli.

Hyvä sää pitää Tamperemiitti rannalla... Eiku. Tuuks sä syömää vasta vai aiemmi? :)

No se o hyvä, että sulla menee hyvin. :D

No tottakai mulla menee töissä hyvin ku oon niin hyvä jätkä!

Mitäny kipeenä oon, tää ei ole kivaa.

Aurinko paistaa, aamupala nautittu ja jälleen kerran hyvä ystäväni "Atte" Attenborough jakaa tietoa kasvien maailmasta. :rock:

jou. Aamupalasta päivitetty kuva facebookiin - olen siis aloittanut päiväni oikein. Vielä kun sais vaatteet päälle niin tästähän saattas päästä liikkeellekin ennen puolta päivää...

Ei paska päivä. Ilmasta tavaraa satelee! Palautin (laatu)pesismailan cittariin, koska poikki ja sain tilalle samanlaisen setin räpsällä ja pallolla vaikka palautin vain mailan. :) Ei sillä, että tämä minun yksinpelaamista mitenkään helpottais, muuten kuin et nyt voi kopitella kumpaakin käteen. :D

:dance: :dance2: :dance:

[video=youtube_share;VHrLPs3_1Fs]http://youtu.be/VHrLPs3_1Fs[/video]

Rauhotu Zantsi. Lohduttaudu sillä ajatuksella että sit ku se projekti on ohi, niin voi ottaa rauhallisemmin ja seuraava homma on paljon löysempi.....not.
Tai sitten pidä arvossa sitä että olet avaintyöntekijä. Paitsi tietysti palkkaneuvotteluissa ja lomatoiveissa olet vaintyöntekijä.
Ei tainnu tää tsemppi auttaa;)

The reward for a job well done is another job.

:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom