Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli kuntit honmattua ns.drag racing-rusketus. Nytkin tunnen itseni Mieheksi.

katso liitettä 117000

Mullon samanlainen. Kädetki näyttää tolta jos ottaa paidan pois/jos heittää t-paidan missä tosilyhyet hiat.

Näkisittepä mun säärien ja käsien sävyeron, töissä käyttänyt tyhmänä housuja, vaikka shortseillakin menisi. Ihan hävetti kun salilla tajusin asian, shortseissa kun treenasin :D

Muuten, pohkeet niin kipeet, ettei kävelee pääse, mitä nyt?

Keskisenkesä!

image.webp

Minä äänestän varjon aiheuttajaksi esim.leukaa. En ole nimittäin tuoppia tai ploa pitänyt käsissäni viikkoon.

Terijoensalavat istutettu ja just trimmeröin viheralueet.

Pitäis saatana asfaltoida koko piha.

Mietin samaa kun katselin etupihaa. Vai kuinkahan paljon perse kärsis kivetystä..

Mutta asiaan! Vittu tappajamehiläiset hyökkäs! Tontin rajalla tuijaan pesiyty 100k miljoonaa mehiläistä! Niitä oli niin paljon et tuijan (n. 1,5m) latva kosketti maata. Naapuri googlaili ja lähistöltä löyty mehiläistarha. Soitti ja sieltä tuli kaiffari. Pisti laatikon alle ravisteli, suurin osa putos laatikkoon. VAIN kymmenentuhatta jäi. Nyt koko piha pörrää kiukkusia mehiläisiä, etsien kuningatarta. Saatana uskalla mennä ulos, muuta ku adrenaliinikynä hollilla kaulassa kun oon allerginen.

Tänään Vantaalla käydyissä yleisurheilun piirimestaruuskilpailuissa eventa oli pukannut itsensä miesten kuulassa kolmanneksi.
Off-topic onnittelee.

Tänään Vantaalla käydyissä yleisurheilun piirimestaruuskilpailuissa eventa oli pukannut itsensä miesten kuulassa kolmanneksi.
Off-topic onnittelee.

Kiitoksia kiitoksia, onhan noita miesten kuulia tullut pukattua.

Minäpä olen ala-asteella osallistunut koulujenvälisissä kisoissa pituushyppykilpailuun. Hyppäsin vähemmän lyhyelle kuin se toinen jätkä, joten sain kaiverretun pikkulusikan palkinnoksi jota säilytän hopeisen jalkapallomitalin sekä hopeisen judomitalin välissä pöytälaatikossa. Mites muiden ylisuoritukset huippu-urheilun saralla?

Minäpä olen ala-asteella osallistunut koulujenvälisissä kisoissa pituushyppykilpailuun. Hyppäsin vähemmän lyhyelle kuin se toinen jätkä, joten sain kaiverretun pikkulusikan palkinnoksi jota säilytän hopeisen jalkapallomitalin sekä hopeisen judomitalin välissä pöytälaatikossa. Mites muiden ylisuoritukset huippu-urheilun saralla?

Minä olin AuK-linjan paras "urheilija" ja sain siitä hyvästä Suunnon kompassin.

Eka Vekara!

Huomenet kaikille, paitsi ei vittunaamoille.

- - - Updated - - -

Kuinkas täällä muut on selvinny Irman uudesta pesukomuuttilähikuvasta? Mä en oo saanu silmällistäkään unta koko viikonloppuna.

Back
Ylös Bottom