Famke Janssen on niin kuuma pakkaus, että mun telttakankaasta tehdyt raidalliset aluskalsarit leimahti ihan ittestään liekkeihin. Jos siis on kyse tästä mm. X-meniäkin tähdittäneestä takasämpyläpaistista!
- - - Updated - - -
Olihan näköjään!
- - - Updated - - -
Ei palanu Lonsdalet turhaan!
- - - Updated - - -
Mutta mä haluaisi nyt ilmoittaa, että mulla on kohtuuton pissahätä ja mä lähen kohta kotio:
Mulla on kohtuuton pissahätä ja mä lähen kohta kotio.
- - - Updated - - -
Sit mä meen ostaan kaupasta lihaa ja paistia ja sämpylöitä ja majoneesia ja munkkia ja piirakkaa ja pitkää viineriä ja hilloviivamunkkia ja melooneita ja perspillua monessa asennossa. Oho. Sisäinen Olawini sai hetkeksi vallan, mutta ihan siis wapaamuurariaatteella mennään ja harrastetaan bodausta käsipainoilla ja suihkussa käymistä. Että millään paskasilla vehkeillä tässä ei hommia tehdä.
- - - Updated - - -
Olihan näköjään!
- - - Updated - - -
Ei palanu Lonsdalet turhaan!
- - - Updated - - -
Mutta mä haluaisi nyt ilmoittaa, että mulla on kohtuuton pissahätä ja mä lähen kohta kotio:
Mulla on kohtuuton pissahätä ja mä lähen kohta kotio.
- - - Updated - - -
Sit mä meen ostaan kaupasta lihaa ja paistia ja sämpylöitä ja majoneesia ja munkkia ja piirakkaa ja pitkää viineriä ja hilloviivamunkkia ja melooneita ja perspillua monessa asennossa. Oho. Sisäinen Olawini sai hetkeksi vallan, mutta ihan siis wapaamuurariaatteella mennään ja harrastetaan bodausta käsipainoilla ja suihkussa käymistä. Että millään paskasilla vehkeillä tässä ei hommia tehdä.