Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se jänö tainnut ollakaan tarpeeksi tehokas sun suurille tiluksille. Harmi.
kesäloma ja paluu arkeen vasta elokuussa- tai myöhemmin. Jos vaikka lähtis muksujen kanssa veneilemään ja kalastamaan.
kesäloma ja paluu arkeen vasta elokuussa- tai myöhemmin. Jos vaikka lähtis muksujen kanssa veneilemään ja kalastamaan.
Nelonen keskaria parempaa, ja minä hullu pesen pyykkiä vaikka voisin nukkua, mutta nälkä herätti. Olin suunnitellut meneväni aamupalalle opiskelijalounaalle, mutta ehei. Olen liian tunnollinen. Täytyy skarpata ja villiintyä.
Nelosesta tulee niin känniin. Siksi keskiolut on valintani. (kyllä mäki joskus kotona saunan jälkeen juon plo:n a:aata) (toissa kerralla muuten kun ostin alkosta sikspäkin a:aata hintaan kymmenen euroa, säästelin sitä niin voimakkaasti että neljä plo:a piti kaataa viemärin kurkkuun, ku hoksasin että parim enne päiväys oli umpeutunut jo kuukausia sitten)
- - - Updated - - -
Täytyykin, muuten heti tänään tarkistaa toissaviikolla ostamani alkon sikspäk, että paljoko siinä on peliaikaa, ettei taas mene kymppi haaskeelle! Kympillä saa aurinkoterassilta melkeen litran keskiolutta!
Nelosesta tulee niin känniin. Siksi keskiolut on valintani. (kyllä mäki joskus kotona saunan jälkeen juon plo:n a:aata) (toissa kerralla muuten kun ostin alkosta sikspäkin a:aata hintaan kymmenen euroa, säästelin sitä niin voimakkaasti että neljä plo:a piti kaataa viemärin kurkkuun, ku hoksasin että parim enne päiväys oli umpeutunut jo kuukausia sitten)
- - - Updated - - -
Täytyykin, muuten heti tänään tarkistaa toissaviikolla ostamani alkon sikspäk, että paljoko siinä on peliaikaa, ettei taas mene kymppi haaskeelle! Kympillä saa aurinkoterassilta melkeen litran keskiolutta!
- - - Updated - - -
Niin suurta juhlaa ei vielä ole ilmaantunut, että olisin siihen kajonnut. Ehkä lomani kunniaksi voisin plon nauttia. Sitten 9työpäivän ja noin 6h21min kuluttua. Toisen plon voisin nauttia juhannussina. Moottoripyöräilyjen välissä. Jos ei sada.

Toisinaan tulee bissejä juotua itsekin. Tämän oon todennu hyväks: Halvinta mitä saa, hyvän makusta. Krapula ei oo niin paha jos useamman ottaa