Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta pikku nussukat! Kuka HULLU postaa tänne kuvia alkoholittomasta oluesta, muutenkin jo paha mieli. Me miehet ollaan sillä tavalla herkkiä. Minua väsyttää aivan saatanasti.

- - - Updated - - -

Tein muuttoa koko eilispäivän ja nukkumaan klo 2.27.
Tänään laitan muovipussin päähän JOKAISELLE joka puhuu minulle tai katsoo minuun, mukaanlukien kotieläimet.

- - - Updated - - -

Ja perjantaina olin Helssinkissä ROKKIkeikalla. Keskiolut oli erittäin raikasta ja 0,4 litran nekan sai varsin edullisesti, 7 euroa/kertakäyttötuoppi. Lauantaiaamuna oli herätys klo 7.00.

- - - Updated - - -

TOIMISTOONI LASKETAAN KAASUA!!!

Kuunteleeko ne sun gsm-puheluita?! Tarkkaillaanko sua tietokoneen välityksellä?! ONKO LAASEREITA?!?!

Kyllä, GSÄMMÄ on jatkuvan kuuntelun alaisena. Ja sitten ne kirotut mikrokaiuttimet.. ne yrittää pehmittää mua mutta ei se niin vain onnistu. Olenkin jo teipannut kaikki ilmareiät umpeen. Säilön varuilta kaiken virtsan pulloihin.

- - - Updated - - -

LAASEREISTA ei ole vielä havaintoa!

- - - Updated - - -

Maanantai on kuin alkoholiton olut, eräänlainen mukapäivä muiden päivien joukossa. Aivan kuin alkoholiton "olut" oluthyllyssä. Minä minä! se huutaa, olen päivä siinä missä muutkin! Periaatteessa se onkin siinä lähes oikeassa. Puitteet ja runko on sinällään varsin lähellä oikeaa päivää, mutta sisin puuttuu kokonaan. Se on kuollut sisältä. Maanantai on kuin ystävän pila, katso tuonne! Samalla kun katsot niin se tunkee nyrkin kyynärpäätä myöten perseeseen. Onhan sekin pila mutta ei siinä ole kokijan mielestä mitään hauskaa eikä kokemisen arvoista. Maanantai on pilan verhoon puettu nyrkki ihmisen perseessä.

Kyllä, GSÄMMÄ on jatkuvan kuuntelun alaisena. Ja sitten ne kirotut mikrokaiuttimet.. ne yrittää pehmittää mua mutta ei se niin vain onnistu. Olenkin jo teipannut kaikki ilmareiät umpeen. Säilön varuilta kaiken virtsan pulloihin.

- - - Updated - - -

LAASEREISTA ei ole vielä havaintoa!

- - - Updated - - -

Maanantai on kuin alkoholiton olut, eräänlainen mukapäivä muiden päivien joukossa. Aivan kuin alkoholiton "olut" oluthyllyssä. Minä minä! se huutaa, olen päivä siinä missä muutkin! Periaatteessa se onkin siinä lähes oikeassa. Puitteet ja runko on sinällään varsin lähellä oikeaa päivää, mutta sisin puuttuu kokonaan. Se on kuollut sisältä. Maanantai on kuin ystävän pila, katso tuonne! Samalla kun katsot niin se tunkee nyrkin kyynärpäätä myöten perseeseen. Onhan sekin pila mutta ei siinä ole kokijan mielestä mitään hauskaa eikä kokemisen arvoista. Maanantai on pilan verhoon puettu nyrkki ihmisen perseessä.

Pistä seksisukkahousut jalkaan, ne suojaa LAASEREILTA ja maanantaikaa ei tunnu enää niin nyrkiltä perseessä.

Mä laitan ne päähän ja lähden hoitamaan raha-asioita.

Lounas --> pitkä

- - - Updated - - -

ajallisesti, ei mikään keppanan hellittelynimi pitkä

Noni, nyt en pysty miettii mitää muuta ku irtakkin seksisukkahousuja. Päivä pilalla, viikko pilalla. Videopaltsut alkaa tunnin päästä. Tyhjä katse seinää. Ainoa mikä pyörii mielessä on seksisukkahousut, ja kuinka latzerit kimpoo niistä äärettömään.

irtakin tseksisukkahousuista laazerit kimpoaa kohti ääretöntä ja sen yli

- - - Updated - - -

päivä pilalla, viikko pilalla, kesä pilalla, vuosi pilalla, elämä pilalla

Pidä niille palaverissa esitelmä seksisukkahousuista! Olis varmaan mielenkiintoisempaa, kuin se mistä oot palaveeraamassa. Onko se sana? No nyt on.

- - - Updated - - -

TAI otat johnystä mallia ja vedät ne päähän palaverin ajaksi.

Meinaako ultimeetsialla kiristää fitnesshousun saumat?

- - - Updated - - -

Mulla on semmonen ongelma että mun naamaan on tullut viikonlopun aikana puolitoistakiloa läskiä. Siitä puolet silmäpusseissa.

Minä myös, minä myös. Tai mun silmäpusseissa on aina puoltoistakiloa nestettä mukana, per puoli.

Mutta mä söin puolivahingossa ensin jätskituutin ja hetikohta herKULLIsen viinerin kahvin kera. Joutu illansuussa käymään vielä raivokkaalla juoksulenkillä. Lopuksi tempasin vielä sormet kurkkuun ja hysteerisen itkun. Ei siitäkään muuta hyötyä ollu, ku sappinesteen maku suuhun ja silmäpusseihin täytettä. Silmäpussit on nyt yhtä täynnä kuin ne toisetkin nyytit viikonlopun ulkotöiden jäljiltä.

Tänään ylitän itseni jumpassa.

Ja sitten vielä vähän ongelmaa tässä miehen ja naisen erilaisuudessa: NAISpuolinen naapuri ei tajua yhtään kuinka herkkiä me miehet ollaan. Kaikenlaista mouruamista yms yms eikä yhtään mietitä että semmonen saattaa HIRVITTÄÄ meitä miehiä. Ja sitten sitä ainaista vonkaamista, meillä miehillä on semmonen ominaisuus että jo salilla fitnesshousujen näkeminen saattaa hirvittää aikalaillakin. Mitäs sitten kun vilahtaakin jo pesulappu yms, eihän sitä jumalauta kestä järjissään. No mä olen keksinyt onneksi tosi hyvä metodin tähän, jos joutuu rakkauden töihin ja hirvittää ihan kamalasti niin kannattaa miettiä jotain tosi innostavaa ja mukavaa että fiilis ei lopahda mutta kuitenkin semmosta suojaavaa mikä karsii pahinta HIRVITYSTÄ. Minulla on tapana miettiä esim lihapiirakkaa ja paria nakkipakettia, tuota makrojakaumaltaan oivallista bodyvälipalaa.

Esim. lataan penkkipunnerrustankoon rautaa sen verran, että sitä saa 1079.1 newtonia vastaavalla voimalla nostaa, jotta sen saa rinnalta suorille käsille. Niitä sitten pari-kolme kympin settiä. Mm.

Mä en voi mennä tänään salille, olen niin uupunut. Ihan kuin kurainen rotta katuojassa. Ja kusinen rotta. Kusinen ja kurainen ja nälkäinen rotta katuojassa maanantaina lipomassa alkoholitonta kaljaa.

Back
Ylös Bottom