Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sivistysmaassa maanantai olis vapaa kaikille.

Mut jeh, kesä!

Ei se jänö tainnut ollakaan tarpeeksi tehokas sun suurille tiluksille. Harmi.

Ei oo kaveria näkyny sen jälkeen ku niitin heinän ekan kerran. 1. Joko otti nokkiinsa, ku pilasin hänen ruokapöydän, tai 2. On jäänyt auton alle.

Kai jänölläkin on oikeus kesälomaan. Talven ja kevään rämpiny lumessa ja paskassa ja sit joku laiska vinkuu kun nurmikkoa ei oo syöty.

kesäloma ja paluu arkeen vasta elokuussa- tai myöhemmin. Jos vaikka lähtis muksujen kanssa veneilemään ja kalastamaan.

Mähän oon tänäsuvena niittäny ruihikkoa ahkerasti. Kolme kertaa jo. Sen kun suhteuttaa viimekesäiseen seitsemään kertaan niin ollaan todella hyvin aikataulusta edellä!

- - - Updated - - -

kesäloma ja paluu arkeen vasta elokuussa- tai myöhemmin. Jos vaikka lähtis muksujen kanssa veneilemään ja kalastamaan.

Muista lomallasi myös olut, keskiolut.

Nelonen keskaria parempaa, ja minä hullu pesen pyykkiä vaikka voisin nukkua, mutta nälkä herätti. Olin suunnitellut meneväni aamupalalle opiskelijalounaalle, mutta ehei. Olen liian tunnollinen. Täytyy skarpata ja villiintyä.

Tää viikko vielä ja sit kans veneilyä ja kalastusta.

Ei millään malttas. Tää viikko piti jo olla lomalla, mut menin ja lupauduin vielä täks viikoks töihin. Huoh....

En malta odottaa lomia...Ei kauaa enään. Kesä! :haart:

Nelonen keskaria parempaa, ja minä hullu pesen pyykkiä vaikka voisin nukkua, mutta nälkä herätti. Olin suunnitellut meneväni aamupalalle opiskelijalounaalle, mutta ehei. Olen liian tunnollinen. Täytyy skarpata ja villiintyä.

Nelosesta tulee niin känniin. Siksi keskiolut on valintani. (kyllä mäki joskus kotona saunan jälkeen juon plo:n a:aata) (toissa kerralla muuten kun ostin alkosta sikspäkin a:aata hintaan kymmenen euroa, säästelin sitä niin voimakkaasti että neljä plo:a piti kaataa viemärin kurkkuun, ku hoksasin että parim enne päiväys oli umpeutunut jo kuukausia sitten)

- - - Updated - - -

Täytyykin, muuten heti tänään tarkistaa toissaviikolla ostamani alkon sikspäk, että paljoko siinä on peliaikaa, ettei taas mene kymppi haaskeelle! Kympillä saa aurinkoterassilta melkeen litran keskiolutta!

- - - Updated - - -

Niin suurta juhlaa ei vielä ole ilmaantunut, että olisin siihen kajonnut. Ehkä lomani kunniaksi voisin plon nauttia. Sitten 9työpäivän ja noin 6h21min kuluttua. Toisen plon voisin nauttia juhannussina. Moottoripyöräilyjen välissä. Jos ei sada.

Nelosesta tulee niin känniin. Siksi keskiolut on valintani. (kyllä mäki joskus kotona saunan jälkeen juon plo:n a:aata) (toissa kerralla muuten kun ostin alkosta sikspäkin a:aata hintaan kymmenen euroa, säästelin sitä niin voimakkaasti että neljä plo:a piti kaataa viemärin kurkkuun, ku hoksasin että parim enne päiväys oli umpeutunut jo kuukausia sitten)

- - - Updated - - -

Täytyykin, muuten heti tänään tarkistaa toissaviikolla ostamani alkon sikspäk, että paljoko siinä on peliaikaa, ettei taas mene kymppi haaskeelle! Kympillä saa aurinkoterassilta melkeen litran keskiolutta!

Joo nuo arvokkaammat juomat on vaarallisia tuon takia. Lonkeroita olen joutunut pois kaatamaan, kun olivat niin kalliita ettei raaskinut juoda kun halvempaa olutta ja minttuviinaa oli kaapissa. Nelonen ei kylläkään ole vielä vanhentunut vielä kaappiin.

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

Niin suurta juhlaa ei vielä ole ilmaantunut, että olisin siihen kajonnut. Ehkä lomani kunniaksi voisin plon nauttia. Sitten 9työpäivän ja noin 6h21min kuluttua. Toisen plon voisin nauttia juhannussina. Moottoripyöräilyjen välissä. Jos ei sada.

Toisinaan tulee bissejä juotua itsekin. Tämän oon todennu hyväks: Halvinta mitä saa, hyvän makusta. Krapula ei oo niin paha jos useamman ottaa

ed293eec52.webp

Tässä teidän oluiden välissä haluaisin toivottaa hyvää huomenta! Kalanmaksaöljykään ei maistunut pahalta. Ja tässä vielä hyvää musiikkia, ihastuin tähän viikonloppuna. Tai melkein voisi sanoa, että rakastuin.

[video=youtube_share;RsjHvaU5Aik]http://youtu.be/RsjHvaU5Aik[/video]

Toisinaan tulee bissejä juotua itsekin. Tämän oon todennu hyväks: Halvinta mitä saa, hyvän makusta. Krapula ei oo niin paha jos useamman ottaa

Täst tuli mieleen, viime epsanjanlomal tuli naputeltua näit kaht bissee koko loma:

muestras+gratis+de+cerveza+sin+alcohol+espa%C3%B1a+2013.bmp

Sikke hyviä. No need for alcohol. (ei kyl pystyis alkoholii juomaa muutenkaan, ku heti tarvii pyörittää kikkeliä julkisesti. Ei kehtaa edes pakkiksen seksimokaketjuun kirjottaa pahimmista kännireissuista)

Back
Ylös Bottom