Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin tänään leikkimässä liikkamaikkaa.

"Mennään sisälle, tääl sataa! Ei me olla koskaan oltu ulkona, kun on satanu. Mun vaatteet kastuu!"

Voi voi ja kyynel. Olimme koko tunnin ulkona, ja muistutin, että liikuntatunneille pitäisi ottaa erikseen liikuntakamppeet. Pidin myös saarnan julkisella paikalla räkimisen ällöttävyydestä.

Olin tänään leikkimässä liikkamaikkaa.

"Mennään sisälle, tääl sataa! Ei me olla koskaan oltu ulkona, kun on satanu. Mun vaatteet kastuu!"

Voi voi ja kyynel. Olimme koko tunnin ulkona, ja muistutin, että liikuntatunneille pitäisi ottaa erikseen liikuntakamppeet. Pidin myös saarnan julkisella paikalla räkimisen ällöttävyydestä.

Kuulostaa nykyajan armeijameiningiltä!

Tissit!

Vieläkö elsulla on perse kipeänä?

Ooksä menny antaan sille sun pamppua? Ja piti sitte ryppyseen reikään tunkea. Elsulle vinkiksi, että säännöllisellä Vagisanin käytöllä voi harrastaa seksiä ilman liukuvoiteita. En tosin tiedä, auttaako se perssilmään mitään.

- - - Updated - - -

Nakkerit perkele taas..

Ooksä menny antaan sille sun pamppua? Ja piti sitte ryppyseen reikään tunkea. Elsulle vinkiksi, että säännöllisellä Vagisanin käytöllä voi harrastaa seksiä ilman liukuvoiteita. En tosin tiedä, auttaako se perssilmään mitään.

Kuivana kakkoseen on parasta mitä tiedän :D

Täällä se Elsu taas kiusaa viattomia luontokappaleita :D

^poijjaat ainaki mennee heleppoon

O se kyllä julma :D

Kuivana kakkoseen on parasta mitä tiedän :D

Kyyllä se on vaan hieno tunne kun huomaat viattoman miehen takapuoli pystyssä, kiedot vaivihkaa sträppärin ympärilles ja polkaset oikeen rykäsemällä. Tilannetta voi vähän keventää huutamalla samalla jotta ULLATUUS!!

Kuten sanoin niin julmia ootta :jahas:

:D

Back
Ylös Bottom