Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uljasta!

- - - Updated - - -

No jos vakavoidutaan niin paras "näkemäni asia" -kategoriaan menevä muisto on se kun näin ELÄVÄN Topi Sorsakosken Vaajakosken ABC:llä. Siinä se oli hattu päässä hampurilaisravintolassa, josta sai terveellistä oikeaa ruokaa sopivalla makrojakaumalla epäterveellisten välipalojen sijaan.

- - - Updated - - -

Mutta se on ehkä paras kokemukseni ikinä kun entinen appiukkoni astui ihmispaskaan jossain Pieksämäen kohdilla, pienellä tauolla kun oltiin menossa autolla Savon suuntaan. Sitä kismitti se sen verran että se heitti ne kengät sinne pusikkoon.

Nyt ei tämän päivän asuvalinta mennyt ihan nappiin, kun laitoin mekon päälle. Seisoin pöydällä kun taksikuski tuli juttelemaan siihen viereen ja harmitteli, että on vähän väärällä alalla. Taisin punastua.

Samaa olen miettinyt tässä jo useamman vuoden ja silti jatkan opiskelua. :face:

- - - Updated - - -

Haluan salille. Vielä pari tuntia.

Kyllä on perseestä nämä kasvisruokapäivät. Tai olisiki rehellisesti kasvista, mutta kun taas sitä perkeleen homesientä siellä kastikkeessa. Vitun quornit. Päikkärit haluaisin nykästä, mutta ai että kun on jo uus vuokralainen tulossa katsomaan tätä kämppää. Onneks jo alkuviikosta siivosin kämpän niin siitä ei tarttenu ressata. Pysyykin siistinä ku saanu olla ihan itekseen. Vaatehuoneeseen en kyllä sitä päästä, siellä on kaaos.

Huh, nakkasin kalorilaskuriin tämän päivän LOUNAAN arvot, n. 250 kcal tuli imastua kerralla että heilahdus vaan kävi. Jumalauta mä kuolen nälkään tässä. Ojentajatkaan ei pullota yhen yhtään. Vittu. RAHAT TAKASIN.

Mun pitaisi olla toissa mutta enpas olekaan, stressimigreeni esti tehokkaasti nukkumisen joten jouduin siirtamaan hommat huomiselle. Nyt tekisi kovasti mieli menna puistoon ottamaan aurinkoa mutta toisaalta vieressa makoilee 5 kilon painoinen rikoslain kirja mita pitaisi opiskella... Huoh. Opiskelijaelama on rankkaa.

No mutta hyvä kun tuli puheeksi, alallakin olleena antaisin seuraavan vinkin asuntonäyttöön:

-ota kaikki vaatteet pois
-juo itsesi vähän humalaan
-laita liikaa huulipunaa
-kääriydy suihkuverhoon
-asunnon katsojan astuessa huoneeseen, hyppää suihkuverhon sisästä ja huuda kuuluvasti Ullatus!

Huh, nakkasin kalorilaskuriin tämän päivän LOUNAAN arvot, n. 250 kcal tuli imastua kerralla että heilahdus vaan kävi. Jumalauta mä kuolen nälkään tässä. Ojentajatkaan ei pullota yhen yhtään. Vittu. RAHAT TAKASIN.

Nyt se lihapiirakka suukkusiin.. ja pari pakettia nakkeja.

Ns. uunin esittelynäyttö.

jätkäki on ollut alalla, tää on just ns uunin esittelynäyttö

- - - Updated - - -

Ja sit voi laulaa luikauttaa vielä päälle "my milkshake brings all the boys to the yard..."

ei tee pahaa ei tee pahaa, ei se ota jos se annakkaan. Nyt on lama ja nää konstit on hyvä ottaa ihan tosissaan.

Hmm yhen kerran nuorna poikana heräsin ja amigan joystick oli mun housuissa.. sitä vois ehkä soveltaa tähänkin. Tai ei sittenkään.

- - - Updated - - -

AIVAN liikaa tuli juotua sinä iltana, siinä teltassa.

No mutta hyvä kun tuli puheeksi, alallakin olleena antaisin seuraavan vinkin asuntonäyttöön:

-ota kaikki vaatteet pois
-juo itsesi vähän humalaan
-laita liikaa huulipunaa
-kääriydy suihkuverhoon
-asunnon katsojan astuessa huoneeseen, hyppää suihkuverhon sisästä ja huuda kuuluvasti Ullatus!

Saako ottaa mukaan myös YLLÄRIKYYKKY? "Etpäs ehtiny!"

En ois itekään keksinyt noin myyvää. YLLÄRIKYYKKY JUMALAUTA!

- - - Updated - - -

Asunto on käytännöllisesti katsottuna jo vuokrattu.

Nyt lähden noutamaan yhden mustan pötkylän, mutta älkää suotta innostuko.
Tulin, näin, noudin.
Pituus 160mm, paksuus 45mm, materiaalina ruostumaton teräs ja pintakäsittelynä keraaminen pinnoite. Pitäisi olla jopa ns eventankestävä.

Sitähän vois tehdä kesätöinä noita sivuteiden asfaltin tarkastuksia. Siin ois kyl ollu koko reissu pilalla jos ois Keravalle asti joutunu.
Siinäpä oiva idea. Ajelet läpi kaikki pienemmät asfalttipätkät ja laadit jonkunlaisen pintaluokitusjärjestelmän.

Tulin, näin, noudin.
Pituus 160mm, paksuus 45mm, materiaalina ruostumaton teräs ja pintakäsittelynä keraaminen pinnoite. Pitäisi olla jopa ns eventankestävä.

Mä luulen että eventan kestävää ei olekaan. Väitänpä että väkisinkin löijääntyy, ennemmin tai myöhemmin. nimim "tissit järvellä nähneenä"

Mutta nyt on lähettävä uunin näyttöön, tässä on nyt ollut kuulkaas kaikenlaista. Esim töitä. Eräskin konsultti, jota tässä nimitän leikkisästi "kullinaamaksi", häiritsi vaikka kuinka kauan ja vei työhalut.

Käytiin poikain kanssa ruokatauolla syömässä italialaista safkaa ja kahvitauolla haettiin oluset. Nyt korkkasin toisen ja kohta terassille!

Back
Ylös Bottom