Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

..s kokkelis. Mitäs läksit?

Ötyä...

...Vuoden tauon jälkeen, täällä taas. :wtf: Pakkohan se on yön tallaajien tunnusbiisi laittaa...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenna Linnanmäelle, aikuinenki taantuu lapsen tasolle. :lol2: :hyvä: Näinpä taas ihan sairaita unia, jotku yritti lahdata mua ja munki piti koittaa harrastaa itsepuolustusta et pysyi hengissä. :wtf:

Ärsytyspäivitys tättärää:

kaurapuuro -check-
raejuusto -check-
aamusali -check-

Futeri on ihan varmaan mussuttanut uunijäätelöä ja bananasplittiä

- - - Updated - - -

Tämän ketjun meininki on viime aikoina ollut niin luokatonta, että tulen suorittamaan piakkoin kevyen Putschin. Voin kertoa, että vain harvat ovat turvassa.

Onkohan siinä huhussa perää että tämä ketju loppuu puoliltaöin?

- - - Updated - - -

toivottavasti on

En vetäny mitään splittejä, mutta aamupaino tänään eiliseen verrattuna +1.7 kiloa ja kalorit miinuksella n. 500. Hienosti, varmaan se eilinen herkkujen luettelointi internettiin kerrytti tuon painon vyötärölle. Tai sitten toissapäivänä tekemäni Method Perkiömäen tulokset näkyvät ULTRAMASSIIVISENA kasvuna näin muutaman vuorokauden jälkikäteen!

No sepä se, ja raskaiden luiden yhdistelmä. Mä kyllä itse rötväsin eilen pikkuriikkisen. Iltalenkin ja terveysaterian jälkeen kävin paneloidussa saunassa ja join LIGHT lonkeron. Joutuuko tästä nyt helvettiin vai häh?

- - - Updated - - -

Mä tiedän yhen pullean naisen jonka ei kuulemma tarvii kun katsoa pullaa niin se tarttuu sen vyötärölle. Hirmu ikävä homma!

- - - Updated - - -

Ja se ei kerkeä liikkumaan, käyhän se mm töissä.

- - - Updated - - -

Ja sitten sillä on vähän semmosta paniikkihäiriötäkin, jos se yrittää lähteä lenkille niin sille tulee semmonen ahdistus. Onneks se on kuitenkin sen verran armelias vaiva että esim ravintolaan se pääsee ilman sitä ahdistusta.

Mulla on vähän samaa vikaa kuin tarinan LÄSKILLÄ. Mutta minä kerkiän sentäs liikkumaan, ja nostan mm. penkiltä rinnan päältä suorille käsille kuorman, jonka nostamiseen tarvitaan 1373,4 newtonia vastaava voima ja energiaa n. 0,7 kJ.

Nyt mulla on todella kova pissahätä, toivottavasti kerkiän saniteettitilaan.

Huomenna Linnanmäelle, aikuinenki taantuu lapsen tasolle. :lol2: :hyvä:

Odota ny velä vähintään 10v ennenku kutsut itsees noin. En mä ainakaa oo vielä lähellekkään aikunen, tuskin tulen ikinä olemaankaan.

- - - Updated - - -

No sepä se, ja raskaiden luiden yhdistelmä. Mä kyllä itse rötväsin eilen pikkuriikkisen. Iltalenkin ja terveysaterian jälkeen kävin paneloidussa saunassa ja join LIGHT lonkeron. Joutuuko tästä nyt helvettiin vai häh?

Keittiöön ->

Mä ajattelin huomenna uskaltaa.

- - - Updated - - -

Heti paikallisderbyn jälkn.

Odota ny velä vähintään 10v ennenku kutsut itsees noin. En mä ainakaa oo vielä lähellekkään aikunen, tuskin tulen ikinä olemaankaan.

No reilun viikon päästä oon taas vuotta lähempänä aikuisuutta. :D

Minäpäs lähten lauantaina saareen. Tuo ko saari saa kyyneleen herahtamaan poskelle, siihen liittyy mm retkiluistelumuistoja menneeltä talvelta. Nyt mä meen sinne puisella venheellä, repussa grillattavia ja pari huurteista. Lämpöä on luvattu 26 astetta.

- - - Updated - - -

Siellä kalliolla tapahtuu se kaunein. Liha paistuu rillissä. Jutin sanoin: naatitaan naatitaan

Back
Ylös Bottom