Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No en varmasti ota! Willhellm Rommel on kertonut riittävästi mm. varoittavia esimerkkejä kissoista.

minun kissa näyttäisi tältä

3515.webp

Ai tai sitten jos vois ollu elsun pileissä. Ja sitten sitä kesäkissaa vois viedä väkisin suihkuun kostona hampaiden käytöstä. Raikasta keskiolutta ja Torresin perheen mehua. No jos tämän kerran kutsutaankin elsua leikkisästi ELLUks, jolloin vitsi joka ei ole omakeksimäni, alkaa toimia, ja on kuitenkin tuore ja raikas kuten kala-ateria savustettuna testostrogeenilauteesta tehdyllä hakkeella, lisukkeena vakuumiin pakattuja limaisia kikkelin näköisiä sienen varsia.

Voihan fittan, tuo ruotsalainen fitness- ja solariumpyhättö. Meijän jutut on kyllä silkkaa paskaa. Jos jättäisi paskanpuhumisen pois niin ei jäisi yhtikäs mitään jäljelle. Ehdotan että lähetämme tämän ketjun sisällön avaruuteen muiden sivilisaatioiden löydettäväksi. Eivät ainakaan hyökkäisi ja raiskaisi meitä vaan päätyisivät itsemurhaan luettuaan tämän kaiken. Viimeistän kikkelinnäköiset sienenvarret katkaisisivat niiltä kamelintassun.

Meijän jutut on kyllä silkkaa paskaa.

Ehei, ei sentään pelkkää yksipuolista ulostemassaa, vaan kyllä tässä on sivuttu aika paljon muitakin eritteitä, ja lisäksi myös ihmiskehon osia, jotka tuottavat näitä mainittuja eritteitä. Unohtamatta rauhas- ja limakalvokeskustelua. Limakalvokeskustelu kuuluu kylläkin eritekeskustelun piiriin, joten lopputulemana voidaan sanoa, että jos kaiken paskan ottaa puheesta pois, jää jäljelle muutakin kuin pelkkä haju.

Kyllä minä väitän että ulkoavaruuden olennot kiinnostuvat entistä enemmän luettuaan ketjun. Onhan täällä keskusteltu sukupuolien eroavaisuuksista ja he varmasti haluavat tutkia asiaa tarkemmin. Ihmisen ja alienin välinen yhdyntäkin on mainittu. Saattaisivat onnekkaimmat ottaa kellariorjikseen ja loput leikellä tutkimuspöydällä. Taikka toisin päin.

- - - Updated - - -

Pitikin herätä jo puoliviideltä. Alan jo ymmärtää huumorianne. Sairaita miehiä.

No tottahan tuokin. Sanottakoon vielä kuriositeettinä kokemukseni jäätelönsyönnistä. Kävi sitten niin että se jäätelöpallukka putosi tötteröstä ja mihinkäs muuallekaan kuin kenitalamukseen. No haaskata ei voi kun on sisarusperheessä kasvanut joten lipoahan se piti. Ja koska ruiskun tai kaasarintunnistusskilssit on minulla niin alkeelliset niin putsasin molemmat. Se ei oo mun mielestä kovin vaikee homma että painaa sillä jäätelökuupalla sitä palloa syvemmälle tötteröön mutta ei ne paina vaikka pyytää. Se johtuu siitä että saavat enemmän jäätelöä kaupan kun pallo putoaa. Mutta ehei, minäpäs en antanutkaan asian olla, jäi jäätelönmyyjä nuolemaan pallejaan! Näppejään, eihän se mikään koira ole.

Meinaako kuntit siivota?

- - - Updated - - -

Minua kakattaa. Taidan päätyä ratkaisuun jossa nautin samalla sekä kuukausipalkastani että huojennuksen tunteesta.

Lääkärisetä ei sekään pitäny minua vieläkään työkykysenä ja määräsi semmoset dopingit, ettei uskalla pian polkupyörälläkään enää ajaa.

Harmi kun ei ole tuntipalkkaa, jotenkin se olis konkreettisempaa että siitä paskantamisesta maksettaisiin. Nyt se on sama raha. Pitää asennuttaa autoon huussi, saan nimittäin kilometrikorvaukset sitten eriksensä.

- - - Updated - - -

Ja tavarasta aina alkavalta sentiltä

Back
Ylös Bottom