Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt nappaa!

fish-babe-3.webp

En meinaa siivota enkä korkata, vaan sen sijaan ajelen, eli Japaniattarelle annan oikein kunnolla kyytiä.

Sisäisessa kellossani on vikaa, koska LOUNAAN jälkeinen toimitus ei ole vielä saapunut terminaaliin. Tästä voimmekin päätellä kellon olevan n. 11:30.

Miten kello voi olla jotain muuta kuin kello? Mitä helvettiä, miten kello voi olla 11:30 tai 14:50? Sehän on jumalauta kello! Menen väkisinpaskalle miettimään tätä paradoksia ja sitä, miksi oikeastaan en vain voisi luovuttaa ja alkaa juomaan taskulämmintä ihan ammatikseni. Täälä huudeilla pyörii ykskin tyyppi polkupyörällä aina jo kukonlaulun aikaan pipo päässä ja Hurriganes -pilotti päällä säällä kuin säällä. Naama on punanen kuin rohtunut ja vynssitön perspillu ja harrastuksiinsa EI kuulu Olawin tapaan saunominen ja suihkussa käyminen. Hyvin sillä menee. ASS-marketista ostaa aina kaks pakettia maggaraa sausagefestiä varten ja lavan Karhua.

- - - Updated - - -

Trampstamp!

No tuon kanssa kyllä kalastelis ja sitten saalista savupönttöön. Etenkin neitin silmät tekevät vaikutuksen, tuikkivat kuin taivaan tähtöset. Pitääkin vielä tsiikata minkälainen pylly hänellä on..

Oletteko koskaan hakeneet googlesta hakusanalla pylly? Minä äsken tein tuon tempun.

Ei mutta sillähän vois yrittää löytää ne tissitkin!

- - - Updated - - -

Mäkin tunsin yhden rohtuneen ja vynssittömän jolla olis AINA vuodenajasta ja kelistä riippumatta samat kamppeet muk.luk. farkkutakki. Se tunnettiin yleisesti nimellä Säänkestävä. Oli muuten hoikassa kunnossa ja suuri oluen ystävä.

Yksityisesti kuiskaa: Älkää kertoko johtajille tai naisille, että mä kävin äsken vasta lounaskakalla ja nyt mä jo lähden kotio, että voin lähteä moporetkelle... Hih hih hih...

hih hih hih kyllä me kuntit ollaa ovelia, minäkin tässä jo vetelen housuja ylös töistäkarkaus mielessä.. mopotti tuolla parkkipaikalla jo vartookin pannu kuumana

Jatketaanpas tätä arkista aherrusta huomenna, täysin selvinpäin.

- - - Updated - - -

nakkerit saatana laitto isommaksi fonttia vaikka piti pienentää..

Huomenna pääsykokeet Oulun yliopistolla. Mikäs siinä herätä kukonlaulun aikaan ja alkaa matkaamaan määränpäätä kohti.

Pikkuset perhoset jo vattassa. Mutta kai se on hyvä asia.

Olen tyhmä tai jotain, mutta kevyen viikon viimeisenä päivänä tekisi mieli aloittaa jo uusi treeniviikko kun treenikin jo tehty ja olo vetreämpi kuin aikoihin. Ulkona kyllä paistaisi aurinko oikein nätisti ja terasseilta saisi kaljaa, mutta minä en tahdo kaljaa ja sitä on kylmänä jääkaapissakin johon on kaksi metriä matkaa. Taidan kuitenkin lähteä hylkeeksi ja vasta huomenna tai ylihuomenna kyykätä hyvin mielin.

Missä noin hyvännäköinen jokimaisema oikein on? Näyttää mahtavalta paikalta näillä keleillä.

Täältä Seinäjoelta tuo löytyy. Kampusrantako tuo paikka nyt sitte on... monta vuotta täällä asunu ja kulkenu, mutta vieläkää ei oo paikkojen nimet hallussa.

Olipa muuten tuossa kuuden aikaan, olikohan 18:06 kun olin vielä työpaikalla niin se ukkonen tuli ihan päälle. Ensin välähti, sit HIIIRMUNEN jyrähdys samantien. Siinä sit välkky vähän aikaa ja sit kuin hanasta kääntämällä alkoi tulla ensin rakeita ja sitten vettä. Ei se kyllä kauaa kestäny ja lähdinkin joskus puol seiskan aikaa kävellen kotiin enkä kastunu vaikka välähtely ja jyrähtelikin.

Eli tästä voimme laskea kuinka nopeasti ukkosrintama liikkui jos se nyt on siellä.

Back
Ylös Bottom