Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taitaa astrofobia, eli ukkosen pelko, olla aikamoisesti yleisempää naisilla(?) Muistan löytäneeni eksän ja kissan monesti saunasta piilosta kun vähän jyrissyt. On se jännä.

Mä pelkäsin pienenä henkeni eestä ukkosta. Sitten kerran kävi silleen että iski aivan järkyttävä myrsky, aitaa kaatu, tanner tömisi ja puut tuli rytisten kenturalle. Sen jäläkeen ei oo niin kovin pelottanu. Mutta yksin ollessa jos tulee aivan älytön myräkkä niin saattaa vähän olla ahistava olo tälläkin akalla.

Mä en pelkää ukkosta, sitä on oikeestaan kiva kattella. Ja saa luvan kanssa hautautua sohvannurkkaan :D

Mulla alkaa kohta yli kuukauden mittanen loma. Tuli hyvin tilattua noi lomasäätkin, niin on heti loman alkuun nekin kunnossa.

Voi kun olisikin korvamato, koska siitä yleensä pääsen eroon kuuntelemalla kyseisen kappaleen. Ihan tavallinen tinnitus. Vasemmasta korvasta kyllä tuossa kävellessä kuului kerran : toimi. Alkaa väsymys tekemään tepposiaan ja sisällä vielä 27 lämmintä. Tuskainen yö tiedossa.

Vitut nämä oireet mihinkään kadonnut. Töissä sai olla rauhassa, mutta kotona on nenä vuotanut verta ja räkää vuorotellen ja yskittänyt ihan perkeleesti. Pari kertaa käynyt suihkussakin, mutta vitut auta sekään.

Kukas veis mun roskat? Ei jaksais pukee enää ku suihkun jälkee maannu vaa alasti sohvalla lukemassa pakkista :D

Näppäilyvirhe! Eiku, kunhan vaan näppäilet?

Törkeää, ajatus karkaa ja sekoaa.

Damn Santsi. Perkeleen kesä. Hörmöönit sekoittaa ajatukset.

Kyllä tässä olis loman tarpeessa itekin..

^Vein roskat itse, mutta elämäni ekan kerran mietin, että miksen omista sellasta one piece -haalaria. :D

Hyvää yötä.

41lYOyHQUEL._SY445_.jpg

Huhuh. Nyt alkaa jo vähän hajottaa tää valvominen.. En ollu muistanutkaa kuinka inhottavaa on koittaa nukkua kuumeessa.
Koitan yleensä selvitä ilman lääkkeitä, mut nyt oli pakko ottaa... Jos se auttas noihin särkyihin. Oiskohan ne säryt pienempiä, jos ois pienemmät lihakset? :D
Onneksi tässä ny kuiteski asuu yksin ni tarvii muita valvottaa :P

Huomentahuomenta.

Voi kun olisikin korvamato, koska siitä yleensä pääsen eroon kuuntelemalla kyseisen kappaleen. Ihan tavallinen tinnitus. Vasemmasta korvasta kyllä tuossa kävellessä kuului kerran : toimi.

Kohtalotoveri, mulla on tainnu tinnittää viimeset 10 vuotta taukoamatta. Joskus se vähän vaimenee, mutta ei hirveen pitkäksi aikaa. Suosittelen yhdistelmää tinnitus+migreeni, siinä on hyvät mahdollisuudet tulla hulluksi.

Back
Ylös Bottom