Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Khihihihi koskas kuntit on viimeks paneloinut saunaa?
Osaavat tekee ja osaamattomat esittävät tärkeätä?
Osaavat tekee ja osaamattomat esittävät tärkeätä?
Kun tekee mahdollisimman vähän, tekee mahdollisimman vähä virheitä.
Useasti se tekevä osapuoli ei osaa vittu yhtään mitään muuta kuin valittaa ja tehdä päin vittua kaiken. Siihen tarvitaan valvontaa ja ohjeistusta, että nuo tehdään niin monta kertaa kuin tarve vaatii, jotta lopputuote kuitenkin olisi kelvollinen siitä maksaneelle asiakkaalle.
- - - Updated - - -
Pahoittelen tarpeetonta voimasanojen viljelyä!
Niin, en tiiä minkälaista tuolla raksalla on, mutta ainaki metallipuolella joutu niille johtajille ja insinööreille selittäämään ihan helvetin monesti että miksei joku asia toimi käytännössä, niinkuin se tietkoneella on hahmoteltu.
Edellisessä työpaikassa ei eräälle suunnittelijalle mennyt jakeluun että teräs lämpölaajenee. Minä kotona vapaa-ajalla tein piirrustukset oikeilla mitoilla, vein levykoneen käyttäjälle enkä puhunut mitään johtajille.
Ennen meni n.20% terästä hukkaan koska olivat vääränlaisia ja jouduin viemään ne romulavalle. Mun kuvilla kun tehtiin niin en joutunut kertaakaan viemään romulavalle tavaraa 2kk aikana. Johtaja kun kyseli et milloin osat alkoi käymään kohdalleen, sanoin että tein oikeat kuvat ja sen jälkee ei ole tullut hukkaa, niin ei edes kiitosta tullut. Enää en tee oma-aloitteisesti mitään mistä en itse hyödy.