Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tietoyhteiskunta.

image.webp

image.webp

Muuttoapuna Pajamäessä ja Pitskussa...pääsisin saunaan muuton jälkeen mutta en viitsinyt laittaa hikistä paitaa päälleni sen jälkeen. Jos näitte miehen pelkissä farkuissa Pitäjänmäessä siinä kahdeksalta, niin se oli luultavasti minä.

Muuttoapuna Pajamäessä ja Pitskussa...pääsisin saunaan muuton jälkeen mutta en viitsinyt laittaa hikistä paitaa päälleni sen jälkeen. Jos näitte miehen pelkissä farkuissa Pitäjänmäessä siinä kahdeksalta, niin se oli luultavasti minä.

On se häveliästä. Meilläpäin saunotaan ilman vaatteita.

Miten se on mahdollista? Minäkin olen kyllä, kun en kykene tekemään mitään fiksua.

Helpostikin. Tylsistyn kotona aika nopeasti. Kävin ulkoilemassa ja sitten saunoin, se auttoi. :)

Kairalle. Terveisiä. Irmaltaki.

image.webp

- - - Updated - - -

Molemmat laulajaNAISet lavalla!

image.webp

Minun piti ottaa kuva bändeistä ja postata tänne todisteeksi aktiivisesta toiminnastani, mutta unohdin. Kesäkissaa tai satunnaista panoakaan en jaksanut etsiä koska ei ole varaa juopotella baarissa ja keikkojen loputtua en jaksanut alkaa tekemään tuttavuuttakaan kuivin suin. Tästä on hyvä jatkaa kohti uusia pettymyksiä.

Flunssa... Mikä ihana tekosyy.

Kyllä mieskin saa käyttä hametta. Etenkin jos se on kiltti.

Ei kyllä se minä olin, joka pitsihameen neitsyyden vei! Sanoinhan olevani hieman miehekäs, etten ihmettele ollenkaan jos vokottiin mut sekoitatte.

Back
Ylös Bottom