Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ihan kauhee nimim

toimistoon kahlittu kissanaamari paneloija

- - - Updated - - -

olisko se liittynyt johonkin businekseen ... no en nyt muista

- - - Updated - - -

Minua harmittaa nyt kovasti tämä homma. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Tee miljoonan susi!

- - - Updated - - -

Mitähän se mörkö tahtoo, tinttantanttan tallalei, meilläpä vuotaa putket, meilläpä vuotaa putket..

Jos sitä tekisi n. 7 miljoonan suden tähän väliin. Kiihottaa enemmän. Kuitenkin sen verran iso, että siihen tarvitaan kolme normaalia lottovoittoa, että jäisi vielä vähän diskorahaa itellekin. Huh, saatana, mäkin unohdin tehdä humalaspäissäni loton.

Eli. Pakko lähtee kohta taas vähän etsiskelemään maasta, jos löytäis vähän yli seittemän milioonaa. Sekin kiinnostais itteasiassa tällä hetkellä enemmän kun tää. Työinto tais jäädä Espanjaan, pitäsköhän mun lähtee hakeen sitä sieltä? Ei oo nimittäin hirviästi napostellu sen jälkeen mikään.

Olikohan vokotilla tiukka risko-ilta viikonloppuna?

- - - Updated - - -

Se vois olla vapauttavaa että ryssis kerralla kunnolla raha-asiansa. Eipä tarviis sitä paskaa sitten alituiseen vatvoa.

- - - Updated - - -

esim 7 miljoonan susi

Ei ole hyviä nykyiset maitopurkit. Taas yksi hajosi ruoalla täytetyssä repussani. Onneksi sieltä valui ulos vain vajaa puoli desiä hiljakseen.

Mutta nykyinen maito on hyvää. Ryystin epähuomiossa parasta ennen 6.4.-maitoa. Se ei maistunut mitenkään täysin paskalle, olihan se pahaa, mutta ei täysin paskaa. Tämän jälkeen toimin kuten keskivertouros toimii, jätin sen seuraavaa käyttäjää ajatellen jääkaappiin.

- - - Updated - - -

siitä voisi joku tehdä vaikka PANNARIA

Mulla on ollu 1 mercedes-benz-henkilöauto. Olin silloin 28v. Oli tavi. Ajotyyli muuttui merkittävästi urheilullisemmaksi/nuorekkaammaks. Nuorruin vähintään 10v. En saanu. Tuonkin kokemuksen jälkeen olen omistanut vain henkilöautoja. Etuvetoisia.

- - - Updated - - -

Olikohan vokotilla tiukka risko-ilta viikonloppuna?

Ei. Kysyttiin paperit. K18.

Pitäis alkaa kattelemaan jotain edullista pyörää. Korson asemalla on ollu ihan hienoja, mutta jos jostain kaupastakin sais?

Vois kuvitella, että siellä etelänmaassa käytettynäkin löytyy hyviä. Tori.fi, huuto.net jne.

En tie kannattaaks työ. Jos alkais elämää sossupummina...

Yhtä mietin vaan.. et miten toi sämpylä on hiekottunu?:
LauraCremaschi.webp

Useasti se tekevä osapuoli ei osaa vittu yhtään mitään muuta kuin valittaa ja tehdä päin vittua kaiken. Siihen tarvitaan valvontaa ja ohjeistusta, että nuo tehdään niin monta kertaa kuin tarve vaatii, jotta lopputuote kuitenkin olisi kelvollinen siitä maksaneelle asiakkaalle.

Asia mikä ihmetyttää paneloinnissa on ettei osata paneloida kierrättämällä joka toinen nurkka sisään ja aloittaen ylhäältä alas ja käyttäen nurkkaraossa tulkkina urosponttia. Näin höyry kiertää polttamatta sitä mistä maan talous revitään kuntoon. :thumbs:

On se kuulkaa kuntit niin, että aloitin viikon 9,5h päivällä ihan huvikseen.

Ei paha ollenkaan, vaikka vähänpä tiesin minäkään nukkumaan laittaessa, että perkele tuli 24,0 tunnin maanantai ihan vahingossa.

Back
Ylös Bottom