Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tunnu perjantailta.

Piti perkele kalja ottaa ihan sitä varten, että tuntuu taas perjantailta.

No nythän se jo tuntuu sitten.

Harvinaisen hyvä päivä! Salilla oli naisia melkein koko treenin ajan ja löysin reppuni sisältöineen + 2 tyhjää olut tölkkiä repusta. Harkitsen jopa baariin eksymistä kun kaikki tuntuu menevän putkeen nyt.

Harvinaisen hyvä päivä! Salilla oli naisia melkein koko treenin ajan ja löysin reppuni sisältöineen + 2 tyhjää olut tölkkiä repusta. Harkitsen jopa baariin eksymistä kun kaikki tuntuu menevän putkeen nyt.

Löysitkö kanat!?!

- - - Updated - - -

Ja vielä nakkeripäivitys: ulkomaalaiset nakkerit siis ovat tämän takana, itse en tämmöistä paskaa kirjoittaisi: laitamme (me nakkerit) vielä kerran varmemmaksi vakuudeksi että me olemme tämän takana!

Me (nakkerit) olemme lihaksikkaita ja hyviä rakastelijoita. Nimittäin. Meiltä sujuu myös moottoripyörän korjaus. Vaihdommehan itse starttireleen!

Hui! Minä pidän enemmän musiikista.

- - - Updated - - -

Toisaalta jos telkkarissakin on kohtaus jossa uros rakastelee toista esim väkisin vankilassa, senkin katsoo vaikka ei pidä. Saattaisin viihtyä punkkikeikallakin.

En itsekään kuuntele punkkia kuin elävänä ja ihmisiä sinne menen katselemaan enemmän kuin musiikkia kuuntelemaan. Tosin paremmin ne punkkarit silti soittavat kuin itse soitan joten propsit heille kuitenkin.

Cops, kevyesti paras reality ikinä, ja varmaan ekoja. Eikä ole käsikirjoitettu kuten kaikki uusi paska mitä kanavat suoltaa.

Terveisiä näyttelystä.

Seekkerille tankinkorkinmallia:

image.webp

Muille mopopojille äänenkoventimenmallia:

image.webp

^^Kauhee trumpetti.

Iso-D kävi 1000km huollossa, huoltohessun haalareissa luki J.Ohny, lupasi katsoa samalla vähän sähköjä jos niissä on tehtaan jäljiltä jotain parannettavaa.

Poikkesin samalla kaverin luona. Sikiö oli pihalla vaunuissa vetämässä zetaa ja kaverini oli havahtunut siihen kun itkuhälyttimen kautta oli alkanut kuulua v-twin sointuja:lol2:
Potkittiin renkaat.

Ihan hyvä päivä kun aurinkokin alkoi paistamaan. Vähän kylläkin jäi harmittamaan kun salilla eräälle nätille nuorelle naiselle tuli paha mieli jostakin ja hän poistui itku kurkussa. Enempää en asiasta tiedä koska keskityin jumppaamaan käsiäni ja aivoni rekisteröivät tilanteen loppuun asti vasta salilta poistuttuani.

Aloitin Breaking Badin katsomisen toista kertaa. Ei oo tullu paljon opinnäytetyötä sen jälkeen tehtyä. Onneks ei ole sentään sarjana sieltä pisimmästä päästä.

Back
Ylös Bottom