Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä olisi nykytietämyksesi valossa uravalintasi?

Joku missä ei tarviis herätä aamulla eikä lähteä töihin. Ja rahaa tulis ovista ja ikkunoista. Olisko chat-juontaja?

- - - Updated - - -

Mutta. Mieli on siitä hyvä että sain eilen korjattua moottoripyörän lähes ennalleen toissapäiväisten korjausten jäliltä.

- - - Updated - - -

Onneks mä pääsen kohta ulkoilmaan. Saatan tehdä niin sanotun noukkahiiren tempun enkä tule ollenkaan takaisin työmaalle.

Hyvää huomenta! Minulla on vapaapäivä.

Näin futhermuckerista unta. Siinä se keilasi NAISvaimonsa kanssa kotipihallaan ja oli käynyt hilepurkissa uimassa, kun naama kimalsi.

Eipäs lesoilla vapaapäivillä kun eräät on työn ikeessä pitämässä Suomea pystyssä. Saiko futermukeri NAISvaimonsa avustuksella kannot irti maasta?

Hyvää huomenta! Minulla on vapaapäivä.

Näin futhermuckerista unta. Siinä se keilasi NAISvaimonsa kanssa kotipihallaan ja oli käynyt hilepurkissa uimassa, kun naama kimalsi.

Vau. :hyvä:

- - - Updated - - -

Kannot on vieläkin nostamatta, tänään pitäs semmonenkin uroteko suorittaa. Eilen ei pystyny, kun kaveri otti vähän reippaammin alkoholi- ja nikotiinituotteita, mutta ei onneksi enää harrasta semmoista. Ehkä olutta, mutta ei herrajjumala muuta!

Mä näin semmosta unta että mä vakoilin Irmaa. Siinä unessa mä katselin aidan takaa kun Irma seksistisessä pitsimekossaan stalkkasi aidan takaa futermukeria ja sen naisvaimoa.

- - - Updated - - -

Vau. :hyvä:

- - - Updated - - -

Kannot on vieläkin nostamatta, tänään pitäs semmonenkin uroteko suorittaa. Eilen ei pystyny, kun kaveri otti vähän reippaammin alkoholi- ja nikotiinituotteita, mutta ei onneksi enää harrasta semmoista. Ehkä olutta, mutta ei herrajjumala muuta!

Juu mä tiedän ton. Mun kaveri laitto just ircgalleriassa viestiä että sillä on vähän turvonnut olo kun se oli tissutellut vielä eilenkin punkkua ja krillannut hampurilaisia. Ja vetänyt pari vaniljasikaria vielä siihen kyytipojaksi. Nyt se kyllä kertoi väsähtäneensä ja lopettaneensa semmosen elostelun.

Mä näin semmosta unta, että mä olin palkannu kotiini body-doublen (joka on oikeastaan vain body-quarter verrattuna alkuperäiseen) ja mä seurasin Johnya kun se seuras Irmaa joka katteli meiän pihalle märkänä pitsimekossa.

Mä näin semmosta unta että mä vakoilin Irmaa. Siinä unessa mä katselin aidan takaa kun Irma seksistisessä pitsimekossaan stalkkasi aidan takaa futermukeria ja sen naisvaimoa.

Kuitenkin vielä pyllistelin siellä aidan takana. Olinko muistanu kuitenki alushousut laittaa?

- - - Updated - - -

Mutta kuulkaas nyt. Minä en aidantakaa seurannut ketään. Futhermucker oli kutsunut mut kylään!

Kuitenkin vielä pyllistelin siellä aidan takana. Olinko muistanu kuitenki alushousut laittaa?

- - - Updated - - -

Mutta kuulkaas nyt. Minä en aidantakaa seurannut ketään. Futhermucker oli kutsunut mut kylään!

No ilmankos olin huomaavinani, että pikkuhousut oli jääny kotio. Noh, tarjosinko edes juotavaa?

Mä lähen nyt ostaan pihakeilaratahoitovälinettä ja muuta mukavaa, pitäkää kivaa ja muistakaa seksistisyys ja puolihölmöt... hommat!

- - - Updated - - -

No et! Kimaltelit siinä vaan keskenäs, niinku Edward Cullen, ja kyselit typeriä. Esim. Osaako vokot keilata?

No, osaako se? Luulis. Tosiaan aika tyhmä kysymys. Tottakai hän osaa!

Mikä tämä sana on?

Ainakin oluen maku suussa osaan keilata. Ilman tuota makua en ole ikinä kokeillut.

Mitäs kuntit? Meinaatteko siivota viikonloppuna?

Pelaan geeteeaata ja täytän niitä avioeropapereita samalla kun vaimolla menee hermot. Siivous nono

Ei oikeen ole työmotivaatiota tänään. Turha päivä, olisivat määränny tämänki vapaaksi.

Vieläkään ei ole. Ja lähes 3h vielä tehokasta!

Yksi kanto jäljellä ja nyt alko sataan lunta, vitsisnais. Tai jotain raesokeria vai mitä kalkkia tuo on hä?

Rillasin. Hot Chorizoo, kyllä oli hyvää sinappia kun laitto vähän sitä makkaraa, eli sausagea kylykiin. Oliko tää nyt se sausagefest, mistä tääläkin on huudeltu?

Back
Ylös Bottom