Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäis siivota ja laittaa paikat valmiiks iltaa varten, mutta selkä on niin solmussa, että viiden minuutin välein pakko rojahtaa mitä mielikuvituksellisempiin asentoihin lepuuttamaan. Jatkuva krampintunne, not cool.

Ja nopea!

- - - Updated - - -

Lähteekö Irma lavvantaina veekaseja kattomaan?

No sen nopeudestaki oon kuullu juttua!

Kyllä mä voisin lähtiä. Olisko se hyvä paikka esitellä uutta seksististä pitsihametta? Viime vuonna mä olin siellä minishortsit ja rullaluistimet jalassa. Tais olla paitaki päällä.

Hyvä mies! Sais ottaa muut mallia. Et varmaan tanssikkaan?

Kuules kloppi. Minähän olen noin 3-4v sitten haastanut yhtä naista kanssani tanssikurssille! Eli oon mä sen verran tanssinu, että lavatanssin peruskurssin suoritin ansiokkaasti.

- - - Updated - - -

Olisko se hyvä paikka esitellä uutta seksististä pitsihametta?

Riippuu onko alushousuja.

Ultimeetsia on niin sen Ku-Juuston makuun päässy, että menee jo vokaalitkin sekasin. No, noin vanhaksi kun on elänyt, on varmasti jo sen verran kokemuksia kaikenlaisesta toiminnasta, ettei oo niin justiinsa.

Voihan vitura, unohdin käydä pissalla töistä lähtiessäni ja nyt istun autossa kuunnellen ruotsalaista heavy-musiikkia toivoen, ettei virtsarakko itsestään tyhjenisi. Kaikenlaista harmia. Vitun ruotsalaiset.

Tämmönen biisi alkoi tänään jostain syystä soimaan päässä. En kyllä muista koska oon ton viimeksi kuullu ja pitihän se kaivaa esiin. Kaipa toi biisi kuvaa meikäläisen tämän hetkistä elämäntilannetta.

HYVÄÄ VAPPUA!!

Täytyy tästä siirtyä vallilan vapputansseihin..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Semipitkä päivä tänään. 6:30 herätys ja 8h kurssilla istumista, nyt on himassa iltapäivä ja ilta aikaa valmistautua yön duuniin ja klo 23-05 oon duunissa. Täytyy koittaa väkisin nukkua tunti ennen duuniin lähtöä, muuten tulee turhan rankka yö kun tulis lähes 24h valvottua.

Back
Ylös Bottom