Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ON SULLA MUODOT VEEEENUKSEN DIRLANDARLANDII.

Voi hyvä luoja. Onneksi sain pidettyä suuni kiinni enkä jatkanut sitä hevosen vehkeillä.

Eikös tää ollut Tapioka Kansan hittipiisi?

- - - Updated - - -

Venäjältä kuuskyt oktaanista. Se syttyy niin herkästi että ei tohdi pitää pensatonkkaa edes huoneenlämmössä.

Mä tiedän yhden lastentarhanopettajan jolla on sama ominaisuus.

Nuo geishat tekee mitä vaan kun vähänkin vihjaa, italialaisessa on temperamenttia ja luonnetta ja siksi minä niistä niin kovasti pidänkin.

- - - Updated - - -

Minusta pyörässä on silloin mukavasti luonnetta kun se jättää työpaikan pihaan nahkahousuissa.

Mulla meni nyt työinto, taitaa olla kaffen paikka ja sitten pikkuhiljaa tärkeyspaperinipun kanssa takavasemmalle. Kävellen, olen suuri hyötyliikunnan kannattaja.

Kävellen nahkahousuissa piereskely saattaapi olla semmosta funktionaalista perssilimäreeniä.

Imaisin kans Autobaarin antimia tässä, laitoin myös Feisbuukkiin videon savuttavasta veturista, katsotaan osaavatko nikotiinituotteistavapaat ystäväni arvostaa kyseista taiteen muotoa. Jos ei, etsin internetistä videon jossa mies kävelee nahkahousuissa piereskelleen samalla jännittäen mm. pullottavia ojentajia. Savuttava hydraulikone sekin siis!

Jos et löydä semmoista videota niin lähetä minulle rahaa ruskeassa kirjekuoressa niin voin tehdä semmoisen videon tilaustyönä! Rahasta minä teen melkein mitä vaan.

Ja pultussa mahoton kuoha, nää on ollut mulla koko päivän jalassa. Mulla on farkutkin repussa mutta siinä on aika homma kun rupeet aamulla niitä vaihtamaan.

- - - Updated - - -

Ihan hirvittää kun miettiikin hyi hyi

Onko taalla opiskelumotivaatiota myynnissa?

Täältä saa rahalla vaikka mm. motivaatiota.

Ja nopea!

- - - Updated - - -

Lähteekö Irma lavvantaina veekaseja kattomaan?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom